ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΙ AI: ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, AΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ

This item is provided by the institution :
Ellinogermaniki Agogi (EA)   

Repository :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΙ AI: ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, AΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ (EL)
ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΙ AI: ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, AΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ (EN)

Ανδριτσόπουλος, Γεώργιος
Αγγελής, Γεώργιος - Αλέξιος
Ασημακοπούλου, Δήμητρα
Γαβριήλ, Ανδριανή

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-12-23


Η τεχνητή νοημοσύνη με τις αμέτρητες δυνατότητες και εφαρμογές της έχει εισβάλει στην καθημερινή ζωή του σύγχρονου ανθρώπου, έστω και αν πολλές φορές δεν το συνειδητοποιεί ότι τα προσφιλή του τεχνολογικά μέσα είναι στην ουσία εκδοχές των «νοημόνων μηχανών». Μετά την ιστορική αναδρομή στη γέννηση της τεχνητής νοημοσύνης, στην παρούσα εργασία αναδεικνύονται οι δυνατότητες αλλά και οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν από τη χρήση της και καταγράφονται, κατόπιν σύντομης έρευνας εντός της σχολικής κοινότητας, οι σύγχρονες τάσεις και στάσεις των εφήβων απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και συγκρίνονται με τα πορίσματα ανάλογης έρευνας που διεξήχθη σε πανευρωπαϊκή κλίμακα. (EL)
Η τεχνητή νοημοσύνη με τις αμέτρητες δυνατότητες και εφαρμογές της έχει εισβάλει στην καθημερινή ζωή του σύγχρονου ανθρώπου, έστω και αν πολλές φορές δεν το συνειδητοποιεί ότι τα προσφιλή του τεχνολογικά μέσα είναι στην ουσία εκδοχές των «νοημόνων μηχανών». Μετά την ιστορική αναδρομή στη γέννηση της τεχνητής νοημοσύνης, στην παρούσα εργασία αναδεικνύονται οι δυνατότητες αλλά και οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν από τη χρήση της και καταγράφονται, κατόπιν σύντομης έρευνας εντός της σχολικής κοινότητας, οι σύγχρονες τάσεις και στάσεις των εφήβων απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και συγκρίνονται με τα πορίσματα ανάλογης έρευνας που διεξήχθη σε πανευρωπαϊκή κλίμακα. (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Greek

Ellinogermaniki Agogi (EN)


2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 7 No. 2 (2024): Open Schools Journal for Open Science - Special Issue -IDEA Conference Proceedings (EN)

Copyright (c) 2024 Γεώργιος - Αλέξιος Αγγελής, Γεώργιος Ανδριτσόπουλος, Δήμητρα Ασημακοπούλου, Ανδριανή Γαβριήλ (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)