ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΙ AI: ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, AΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ελληνογερμανική Αγωγή   

Αποθετήριο :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΙ AI: ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, AΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ (EL)
ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΙ AI: ΞΕΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, AΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ (EN)

Ανδριτσόπουλος, Γεώργιος
Αγγελής, Γεώργιος - Αλέξιος
Ασημακοπούλου, Δήμητρα
Γαβριήλ, Ανδριανή

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-12-23


Η τεχνητή νοημοσύνη με τις αμέτρητες δυνατότητες και εφαρμογές της έχει εισβάλει στην καθημερινή ζωή του σύγχρονου ανθρώπου, έστω και αν πολλές φορές δεν το συνειδητοποιεί ότι τα προσφιλή του τεχνολογικά μέσα είναι στην ουσία εκδοχές των «νοημόνων μηχανών». Μετά την ιστορική αναδρομή στη γέννηση της τεχνητής νοημοσύνης, στην παρούσα εργασία αναδεικνύονται οι δυνατότητες αλλά και οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν από τη χρήση της και καταγράφονται, κατόπιν σύντομης έρευνας εντός της σχολικής κοινότητας, οι σύγχρονες τάσεις και στάσεις των εφήβων απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και συγκρίνονται με τα πορίσματα ανάλογης έρευνας που διεξήχθη σε πανευρωπαϊκή κλίμακα. (EL)
Η τεχνητή νοημοσύνη με τις αμέτρητες δυνατότητες και εφαρμογές της έχει εισβάλει στην καθημερινή ζωή του σύγχρονου ανθρώπου, έστω και αν πολλές φορές δεν το συνειδητοποιεί ότι τα προσφιλή του τεχνολογικά μέσα είναι στην ουσία εκδοχές των «νοημόνων μηχανών». Μετά την ιστορική αναδρομή στη γέννηση της τεχνητής νοημοσύνης, στην παρούσα εργασία αναδεικνύονται οι δυνατότητες αλλά και οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν από τη χρήση της και καταγράφονται, κατόπιν σύντομης έρευνας εντός της σχολικής κοινότητας, οι σύγχρονες τάσεις και στάσεις των εφήβων απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και συγκρίνονται με τα πορίσματα ανάλογης έρευνας που διεξήχθη σε πανευρωπαϊκή κλίμακα. (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Ελληνική γλώσσα

Ellinogermaniki Agogi (EN)


2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 7 No. 2 (2024): Open Schools Journal for Open Science - Special Issue -IDEA Conference Proceedings (EN)

Copyright (c) 2024 Γεώργιος - Αλέξιος Αγγελής, Γεώργιος Ανδριτσόπουλος, Δήμητρα Ασημακοπούλου, Ανδριανή Γαβριήλ (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.