Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Ελληνογερμανική Αγωγή   

Αποθετήριο :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Πλάτων: Η Θεωρία της Ψυχής (EL)
Πλάτων: Η Θεωρία της Ψυχής (EN)

Ρόμπολα, Όλγα
Δραγούνη, Ίρμα
Στανέλλου, Ολυμπία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-12-23


Αυτή η εργασία εμβαθύνει στη βαθιά φιλοσοφική εξερεύνηση της θεωρίας της ψυχής του Πλάτωνα, όπως παρουσιάζεται στα θεμελιώδη έργα του, ιδιαίτερα στα «Φαίδων» και «Πολιτεία». Θα αναλύσουμε τα γνωρίσματα των κόσμων, στους οποίους η ψυχή φαίνεται να έχει πρόσβαση, αλλά και στην ίδια την έννοια της ψυχής και τα χαρακτηριστικά της. Τέλος, θα εξηγήσουμε την τριχοτόμηση της ψυχής σε λογιστικό, θυμοειδές και επιθυμητικό και θα αναδείξουμε πώς η ιδέα της μετενσάρκωσης συνδέεται με την αρχαία Ελλάδα και την πλατωνική φιλοσοφία. (EL)
Αυτή η εργασία εμβαθύνει στη βαθιά φιλοσοφική εξερεύνηση της θεωρίας της ψυχής του Πλάτωνα, όπως παρουσιάζεται στα θεμελιώδη έργα του, ιδιαίτερα στα «Φαίδων» και «Πολιτεία». Θα αναλύσουμε τα γνωρίσματα των κόσμων, στους οποίους η ψυχή φαίνεται να έχει πρόσβαση, αλλά και στην ίδια την έννοια της ψυχής και τα χαρακτηριστικά της. Τέλος, θα εξηγήσουμε την τριχοτόμηση της ψυχής σε λογιστικό, θυμοειδές και επιθυμητικό και θα αναδείξουμε πώς η ιδέα της μετενσάρκωσης συνδέεται με την αρχαία Ελλάδα και την πλατωνική φιλοσοφία. (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Ελληνική γλώσσα

Ellinogermaniki Agogi (EN)


2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 7 No. 2 (2024): Open Schools Journal for Open Science - Special Issue -IDEA Conference Proceedings (EN)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Copyright (c) 2024 Ίρμα Δραγούνη, Όλγα Ρόμπολα, Ολυμπία Στανέλλου (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.