Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Ακολουθώντας τον ήλιο (EN)

Σίντος, Ευθύμιος
Παπαζαχαρής, Ιωάννης
Τζιάκης, Γεώργιος
Ιωάννίδη, Αρχοντία
Καραγιώργου, Χρυσσάνθη
Καραμάνη, Δανάη
Παπαγεωργίου, Δημήτριος
Πορφύρης-Πανάτση, Δημήτριος
Ιατρίδου, Μαρία
Βλάχα, Βασιλική
Καραντζά, Αλεξάνδρα
Σουρέλης, Ιάσων
Παπαχρήστος, Θεόδωρος

Η παρούσα εργασία έχει στόχο να συμβάλει ώστε να γίνουν αντιληπτές Αστρονομικές έννοιες που έχουν σχέση με τον προσανατολισμό μας πάνω στη σφαίρα με βάση τον ήλιο. Πιο συγκεκριμένα με τη χρήση του ελεύθερου λογισμικού geogebra, μοντελοποιούμε το πρόβλημα του προσανατολισμού και διερευνούμε πως μεταβάλλεται η γωνία που σχηματίζουν οι ακτίνες του ήλιου με το οριζόντιο επίπεδο ενός τόπου, όταν αυτός μεσουρανεί στον τόπο αυτό, (γωνία ύψους) και την μετράμε με μια ράβδο και τη σκιά της. Επίσης διερευνούμε ποιος είναι ο κατάλληλος τύπος που δίνει το γεωγραφικό πλάτος ενός τόπου, συναρτήσει αυτής της γωνίας και υπολογίζουμε το γεωγραφικό μήκος με βάση την ώρα που ο ήλιος μεσουρανεί. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

προσανατολισμός (EN)
ήλιος (EN)
ηλιακή απόκλιση (EN)
γεωγραφικές συντεταγμένες (EN)
γωνία ύψους (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Αγγλική γλώσσα

2020-07-21


Ellinogermaniki Agogi (EN)

2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol 3, No 6 (EN)

Copyright (c) 2020 Αρχοντία Ιωάννίδη, Χρυσσάνθη Καραγιώργου, Δανάη Καραμάνη, Αλεξάνδρα Καραντζά, Δημήτριος Παπαγεωργίου, Ιωάννης Παπαζαχαρής, Θεόδωρος Παπαχρήστος, Δημήτριος Πορφύρης-Πανάτση, Ευθύμιος Σίντος, Ιάσων Σουρέλης, Γεώργιος Τζιάκης, Βασιλική Βλάχα, Μαρία Ιατρίδου (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.