Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια της Πληροφορικής και των Βιντεοπαιχνιδιών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2020 (EL)

Η Ελλάδα μέσα από τα μάτια της Πληροφορικής και των Βιντεοπαιχνιδιών (EN)

Λαλιώτου, Ευσταθία
Κώστας, Γεώργιος-Αλέξανδρος

Το αντικείμενο που πραγματεύεται η παρούσα εργασία είναι η δημιουργία ενός διαδραστικού βιντεοπαιχνιδιού με στόχο την προβολή γνωστών τουριστικών προορισμών της Ελλάδας και την ανάδειξη της καθοριστικής συμβολής της χώρας μας στην παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά και εκπονήθηκε στο πλαίσιο της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ’ Γυμνασίου. Το βιντεοπαιχνίδι ζητεί από τον παίκτη να ακολουθήσει την πορεία ενός αλλοεθνούς επισκέπτη σε διάφορες περιοχές και αξιοθέατα της Ελλάδας, όπως η Ακρόπολη και ο Λευκός Πύργος. Το παιχνίδι, είναι τρίτου προσώπου, δισδιάστατο, με Retro γραφικά και μπορεί να “τρέξει” σε περιβάλλον Windows. Δημιουργημένο με το λογισμικό Unity, το παιχνίδι βασίζεται στο συνδυασμό εικόνας, ήχου και λόγου για να δημιουργήσει ένα αποτέλεσμα φιλικό προς το χρήστη και ιδίως τα παιδιά. Το πλεονέκτημα της εν λόγω υλοποίησης έγκειται στο γεγονός ότι ο τελικός χρήστης δεν είναι απλώς παθητικός αποδέκτης πληροφοριών, αλλά μέσω των πραγματικά ανεξάντλητων δυνατοτήτων αλληλεπίδρασης που τα σημερινά βιντεοπαιχνίδια προσφέρουν, ο ίδιος θα κινητοποιηθεί να αναζητήσει την πληροφορία, έτσι ώστε να του εντυπωθούν ορισμένες γνώσειςτόσο για τη χώρα μας όσο και για την ουσιαστική επίδραση που αυτή άσκησε στη διαμόρφωσητου πανανθρώπινου κώδικα αξιών. Ένα ακόμη πλεονέκτημα της παρουσίασης πληροφοριών υπό τη μορφή αυτή είναι η πληθώρα δυνατοτήτων επέκτασης που διαθέτει μια τέτοια υλοποίηση. Το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού διαθέτει μεγάλο εύρος εφαρμογών. Αρχικά, μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά στην προβολή της χώρας μας στους αλλοδαπούς -και όχι μόνο- τουρίστες. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων συνεργασίας σχολείων ως ένας τρόπος διάδοσης πληροφοριών σχετικά με τα αξιοθέατα και την κουλτούρα των συμμετεχουσών χωρών. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

πληροφορική (EN)
ελληνικός πολιτισμός (EN)
Ελλάδα (EN)
βιντεοπαιχνίδια (EN)
πολιτιστική κληρονομιά (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Αγγλική γλώσσα

2020-07-21


Ellinogermaniki Agogi (EN)

2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 3 No. 6 (EN)

Copyright (c) 2020 Γεώργιος-Αλέξανδρος Κώστας, Ευσταθία Λαλιώτου (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.