Evaluation of High School Students' Perceptions and Views on Distance Education During COVID-19 Pandemic

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2022 (EL)

Evaluation of High School Students' Perceptions and Views on Distance Education During COVID-19 Pandemic (EN)

Çelik, Öykü

The COVID-19 disease, which spread all over the world and caused a pandemic, disrupted education the most. Countries had to quickly switch to the distance education model in schools and universities in order to prevent the spread of the epidemic. In our study, in which we evaluated the perceptions and views of high school students about distance education, almost two-thirds of the students stated that distance education is not an adequate and effective learning model. Despite the fact that today is the age of technology, students' reporting that a more effective learning will be achieved with face-to-face education shows that the distance education model should be developed and improved. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

COVID-19 (EN)
high school (EN)
pandemic (EN)
distance learning (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Αγγλική γλώσσα

2022-12-20


Ellinogermaniki Agogi (EN)

2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 5 No. 2 (2022): Open Schools Journal for Open Science (EN)

Copyright (c) 2022 Öykü Çelik (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.