Εμπλοκή γονέων και σχολική επίδοση παιδιών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Open Schools Journal for Open Science  | ΕΚΤ eJournals
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2022 (EL)

Εμπλοκή γονέων και σχολική επίδοση παιδιών (EN)

Μηκέ, Παναγιώτα

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες με αντικείμενο μελέτης την εμπλοκή των γονέων στη σχολική επίδοση των παιδιών. Παράλληλα, έχουν προταθεί θεωρητικά μοντέλα που αναδεικνύουν τη σημασία της γονεϊκής εμπλοκής στην επιτυχημένη πορεία του παιδιού στο σχολείο [3]. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει: α)  τις ερμηνείες που έχουν αποδοθεί από τους ερευνητές στις έννοιες γονεϊκή εμπλοκή, κίνητρα, σχολική επιτυχία και επίδοση β) τις σύγχρονες θεωρίες, που ερμηνεύουν τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ της γονεϊκής εμπλοκής και της σχολικής επίδοσης των παιδιών  και γ) τους παράγοντες που επηρεάζουν την πολύπλοκη αυτή σχέση.   (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

γονεϊκή εμπλοκή (EN)
κίνητρα (EN)
σχολική επίδοση (EN)


Open Schools Journal for Open Science

Αγγλική γλώσσα

2022-12-20


Ellinogermaniki Agogi (EN)

2623-3606
Open Schools Journal for Open Science; Vol. 5 No. 2 (2022): Open Schools Journal for Open Science (EN)

Copyright (c) 2022 Παναγιώτα Μηκέ (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.