δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες με αντικείμενο μελέτης την εμπλοκή των γονέων στη σχολική επίδοση των παιδιών. Παράλληλα, έχουν προταθεί θεωρητικά μοντέλα που αναδεικνύουν τη σημασία της γονεϊκής εμπλοκής στην επιτυχημένη πορεία του παιδιού στο σχολείο [3]. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει: α) τις ερμηνείες που έχουν αποδοθεί από τους ερευνητές στις έννοιες γονεϊκή εμπλοκή, κίνητρα, σχολική επιτυχία και επίδοση β) τις σύγχρονες θεωρίες, που ερμηνεύουν τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ της γονεϊκής εμπλοκής και της σχολικής επίδοσης των παιδιών και γ) τους παράγοντες που επηρεάζουν την πολύπλοκη αυτή σχέση.
(EN)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.