Transforming higher education: The democratization of the University and its limits (full text in Greek)

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Pasithee - e-publishing platform/service for Open Access journals
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2022 (EN)

Transforming higher education: The democratization of the University and its limits (full text in Greek) (EN)

Tzagarakis, Stelios
Papadakis, Nikos

Το Πανεπιστήμιο ως θεσμός είναι ίσως ένας από τους παλαιότερους θεσμούς της Ευρωπαϊκής και της παγκόσμιας ιστορίας. «Τα  πρώτα “πανεπιστημιακά ιδρύματα” ξεκινώντας ιστορικά από τα «σχολεία των πόλεων» και την μετέπειτα κάπως διαφορετική εκδοχή τους με την επωνυμία  «studia generalia» -τα οποία για πολλούς μελετητές θεωρούνται ως τα πρώτα πανεπιστήμια της Ευρώπης- έφτασαν εξελικτικά στα universitas (Πανεπιστήμια) (βλ. αναλυτικά Ράσσης 2004)» (Πυργιωτάκης και Παπαδάκης 2015-2016: 35-36). Συγχρόνως, το Πανεπιστήμιο είναι αναντίλεκτα ένα ιστορικό υποκείμενο (και με όρους σφαίρωσης εντός ενός «ουσιώδους ιστορικού δικτύου-πλέγματος», βλ. Tucker 2018: 206), και ως τέτοιο μεταβάλει περιεχόμενο στη διαχρονία (βλ. Πυργιωτάκης 2020: 378). Με βάση και το ευρύτερο συγκείμενο ενίοτε υπόκειται σε μείζονες μετασχηματισμούς.  (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Non-refereed Book Review (EN)

Educational Sciences (EN)


Academia

English

2022-03-26


HEPNET-UPatras (EN)

2241-1402
Academia; Αρ. 26 (2022); 83-94 (EL)
Academia; Αρ. 26 (2022); 83-94 (EN)
Academia; Αρ. 26 (2022); 83-94 (FR)

Copyright (c) 2022 Nikos Papadakis, Stelios Tzagarakis (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)