Investigating reading strategies of secondary school students during reading comprehension tasks: Evidence from eye tracking data

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Pasithee - e-publishing platform/service for Open Access journals
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2021 (EN)

Investigating reading strategies of secondary school students during reading comprehension tasks: Evidence from eye tracking data (EL)

Antoniou-Kritikou, Ioanna
Stamouli, Spyridoula
Katsouros, Vassilis

Η παρούσα πειραματική μελέτη αξιοποιεί τη μεθοδολογία καταγραφής της οφθαλμοκίνησης, για να διερευνήσει τις στρατηγικές που εφαρμόζουν οι ελληνόφωνοι μαθητές Γυμνασίου κατά την ανάγνωση κειμένων με σκοπό την απάντηση σε ερωτήσεις κατανόησης. Η πειραματική διαδικασία περιλάμβανε την ανάγνωση τριών κειμένων με παράλληλη καταγραφή του βλέμματος. Η επίδοση των μαθητών συσχετίστηκε με την αναγνωστική τους συμπεριφορά, όπως αυτή αποτυπώθηκε στη βλεμματική τους συμπεριφορά, σε δύο συνθήκες: α) πρώτη ανάγνωση του κειμένου και β) ανάγνωση για την απάντηση στις ερωτήσεις κατανόησης. Από την ανάλυση προέκυψαν διαφορετικοί  τύποι αποτελεσματικής και μη αναγνωστικής συμπεριφοράς, τα χαρακτηριστικά των οποίων αναλύονται με βάση συγκεκριμένες μετρικές οφθαλμοκίνησης. (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

κατανόηση ανάγνωσης, εργοκατευθυνόμενη ανάγνωση, στρατηγικές ανάγνωσης, οθφαλμοκίνηση, αναγνωστικός αλφαβητισμός (EL)


English

2021-10-11


14ο Διεθνές Συνέδριο Ελληνικής Γλωσσολογίας (EL)
14th International Conference on Greek Linguistics (EN)

14ο Διεθνές Συνέδριο Ελληνικής Γλωσσολογίας; Πρακτικά του ΔΣΕΓ14; 1221-1230 (EL)
14th International Conference on Greek Linguistics; Πρακτικά του ΔΣΕΓ14; 1221-1230 (EN)

Copyright (c) 2021 14ο Διεθνές Συνέδριο Ελληνικής Γλωσσολογίας (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)