Investigating reading strategies of secondary school students during reading comprehension tasks: Evidence from eye tracking data

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2021 (EL)

Investigating reading strategies of secondary school students during reading comprehension tasks: Evidence from eye tracking data (EL)

Antoniou-Kritikou, Ioanna
Stamouli, Spyridoula
Katsouros, Vassilis

Η παρούσα πειραματική μελέτη αξιοποιεί τη μεθοδολογία καταγραφής της οφθαλμοκίνησης, για να διερευνήσει τις στρατηγικές που εφαρμόζουν οι ελληνόφωνοι μαθητές Γυμνασίου κατά την ανάγνωση κειμένων με σκοπό την απάντηση σε ερωτήσεις κατανόησης. Η πειραματική διαδικασία περιλάμβανε την ανάγνωση τριών κειμένων με παράλληλη καταγραφή του βλέμματος. Η επίδοση των μαθητών συσχετίστηκε με την αναγνωστική τους συμπεριφορά, όπως αυτή αποτυπώθηκε στη βλεμματική τους συμπεριφορά, σε δύο συνθήκες: α) πρώτη ανάγνωση του κειμένου και β) ανάγνωση για την απάντηση στις ερωτήσεις κατανόησης. Από την ανάλυση προέκυψαν διαφορετικοί  τύποι αποτελεσματικής και μη αναγνωστικής συμπεριφοράς, τα χαρακτηριστικά των οποίων αναλύονται με βάση συγκεκριμένες μετρικές οφθαλμοκίνησης. (EL)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

κατανόηση ανάγνωσης, εργοκατευθυνόμενη ανάγνωση, στρατηγικές ανάγνωσης, οθφαλμοκίνηση, αναγνωστικός αλφαβητισμός (EL)


Αγγλική γλώσσα

2021-10-11


14ο Διεθνές Συνέδριο Ελληνικής Γλωσσολογίας (EL)
14th International Conference on Greek Linguistics (EN)

14ο Διεθνές Συνέδριο Ελληνικής Γλωσσολογίας; Πρακτικά του ΔΣΕΓ14; 1221-1230 (EL)
14th International Conference on Greek Linguistics; Πρακτικά του ΔΣΕΓ14; 1221-1230 (EN)

Copyright (c) 2021 14ο Διεθνές Συνέδριο Ελληνικής Γλωσσολογίας (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.