ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΕ ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ DIESEL

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



DIAGNOSTIC SYSTEMS FOR OPERATIONAL CONDITION OF MARINE DIESEL ENGINES
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΕ ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ DIESEL

Μαργαρώνης, Ιωάννης

PhD Thesis

1987


THIS DISSERTATION DESCRIBES THE METHOD DEVELOPED TO ESTIMATE THE OPERATIONAL BEHAVIOUR OF DIESEL ENGINE UNDER FAULT AND IDENTIFY THE FAULT WHEN THE DIESEL ENGINE OPERATIONAL CONDITION IS KNOWN. THIS DIAGNOSTIC METHOD BASED ON THE COMPARISON WITH CHARACTERISTIC CONSTANTS WHICH DESCRIBE THE GEOMETRY OF ENGINE AND AREINDEPENDENT OF ENGINE SPEED AND LOAD. THE IDENTIFICATION OF CONSTANTS DERIVE FROM THE FITTING OF A MODEL THAT DESCRIBES THE DIESEL BEHAVIOUR WITHOUT FAULT-LIKE THE REFERENCE ENGINE CONDITION ON SHOP OR SEA TRIALS WITH A SPECIAL DEVELOPED ALGORITHM NAMED "STEP BY STEP APPROACHING DIESEL ENGINE OPERATIONAL MODEL". THE DIAGNOSTIC METHOD IS APPLIED ON A CERTAIN ENGINE AS FOLLOWS: A) ON SHOP/SEA TRIALS RESULTS OF THE ENGINE UNDER NON FAULT CONDITION. B) ON THE SAME ENGINE UNDER TEST CONDITION. THE DERIVED TWO SETS OF CONSTANTS ARE DIRECTLY COMPARED THE DIFFERENCES BETWEEN THE TWO SETS IDENTITY THE TYPE AND MAGNITUDE OF THE FAULTS IF ANY UNDER TEST CONDITION. THE RELATIONSHIP BETWEEN FAULT AND CONSTANTS IS PROVED EXPERIMENTALLY . THE DIAGNOSTIC METHOD WAS DEMONSTRATED IN THIS DISSERTATION ON ONE SRND68 SULZER TWO STROKE ENGINE ON SHIP AND ONE ON DIESEL POWER STATION TYPE GMT-FIAT-CRDA A420.8. ALL MEASUREMENTS WERE TAKEN WITH A SPECIALLY DEVELOPED PORTABLE DATA AQUISITION SYSTEM.
ΑΥΤΗ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ DIESEL ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΝΑΚΑΝΕΙ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ. ΑΥΤΗΗ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ ΤΗΣ. ΟΙ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΕΝΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΜΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ DIESEL ΧΩΡΙΣ ΒΛΑΒΗ ΟΠΩΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΟΣΟ ΟΙ ΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΑΘΕΡΩΝΚΑΛΛΙΤΕΡΕΥΟΥΝ. Η ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ: Α) ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΑΙ Β) ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ. ΤΑ ΠΡΟΚΕΙΠΤΟΝΤΑ ΔΥΟ ΣΥΝΟΛΑ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ. ΟΙ ΠΡΟΚΕΙΠΤΟΥΣΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ. Η ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΒΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΑΠΕΔΕΙΧΘΕΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ. Η ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙΣΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΜΕΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ SRND68 SULZER ΔΙΧΡΟΝΗ ΣΕ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΤΑΘΜΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕ DIESEL ΤΥΠΟΥ GMT-FIAT-CRDA, A420.8. ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΦΟΡΗΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ DATA AQUISITION.

Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού

MARINE ENGINES
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Engineering and Technology
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ
Βλάβη
Διάγνωση
Diesel
Diagnosis
FAULT
Mechanical Engineering

Ελληνική γλώσσα

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ)
National Technical University of Athens (NTUA)

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.