Η ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
National Documentation Centre (EKT)   

Αποθετήριο :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



LEADERSHIP AND THE LEADER IN EDUCATION AND THE CHURCH
Η ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Μανιουδάκης, Χρυσόστομος

PhD Thesis

1988


Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ, ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΗΣΕΩΣ ΗΓΕΤΩΝ. Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΣΗΜΕΙΑ: Α) ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ,Β) ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΣΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ, Γ) ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,Δ) ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΓΕΤΙΚΩΝ ΡΟΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Ε) ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤ) ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣΤΩΝ ΗΓΕΤΩΝ. Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΗΓΕΣΙΑΣ, ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΥΨΗΛΟ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ,Ο ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΣ ΗΓΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ, ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ.

Φιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες

ΑΤΑΡΧΙΚΗ
Διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΧΑΜΗΛΟ ΗΘΙΚΟ
Humanities and the Arts
Εκπαιδευτική ηγεσία
ΥΨΗΛΟ ΗΘΙΚΟ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
Ηγέτες
ΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ
Philosophy, Ethics and Religion
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ
Φιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία
Ηγεσία
ΑΣΚΗΣΗ ΗΓΕΣΙΑΣ
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θεολογική. Τμήμα Ποιμαντικής




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.