ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΓΙΑ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ

FOREIGN LANGUAGE TEACHING MATERIALS ANALYSIS AND EVALUATION OF THEIR ADEQUACY FOR PURSUING OF COMMUNICATIVE OBJECTIVES
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΓΙΑ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ

Tsopanoglou, Antonios
Τσοπάνογλου, Αντώνιος

PhD Thesis

1988


IN THIS THESIS THE RESEARCHER PROPOSES A NEW MODEL FOR LANGUAGE TEACHING MATERIALS ANALYSIS, WHICH IS BASED ON "CURRICULUM THEORY" AND MORE SPECIFICALY ON ITSBRANCH KNOWN AS "TAXONOMIES OF EDUCATIONAL OBJECTIVES". THE MODEL PERMITS THE IDENTIFICATION OF THE SPECIFIC OBJECTIVE OF EACH TEACHING/LEARNING ACTIVITY IN THE MATERIAL, AS WELL AS THE EVALUATION OF TEACHING BOOKS IN REGARD TO A CONCRETE CHARACTERISTIC. IN ADDITION TO THE MODEL, ONE CAN FIND IN THE THESIS RESULTSOF AN EMPIRICAL RESEARCH, WHOSE MAIN OBJECTIVE WAS THE APPLICATION OF THE MODEL AND THE CONTROL OF ITS ACHIEVEMENT. DURING THE RESEARCH 7 BOOKS FOR TEACHING OF ENGLISH, FRENCH AND ITALIAN HAVE BEEN ANALYSED AND EVALUATED. THE PARTICIPATION OF 272 STUDENTS MOSTLY OF THE DEPARTMENTS OF FRENCH AND ITALIAN OF THESSALONIKI UNIVERSITY WHO WERE USED AS "JUDGES" HAS MADE POSSIBLE THE CATEGORISATION OF THE FIRST "UNITS" OF EACH TEACHING BOOK.
ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΥΤΗ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΗΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ "CURRICULUM" ΚΑΙΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΤΑΞΙΝΟΜΙΕΣ ΣΤΟΧΩΝ". ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΑΦΕΝΟΣ ΤΗΝ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ 'Η ΑΛΛΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΡΙΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ. ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΛΥΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ 7 ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ. ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΠΗΡΑΝ ΜΕΡΟΣ 272 ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛ. ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ., ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΑΝ ΩΣ "ΚΡΙΤΕΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ "ΕΝΟΤΗΤΩΝ" ΚΑΘΕ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ.

Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες ➨ Γλώσσα και Λογοτεχνία

Teaching materials
Communicative competence
Ταξινομία
TEXT-BOOKS
Επικοινωνιακή δεξιότητα
Humanities and the Arts
Languages and Literature
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Εγχειρίδια
ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ
TAXONOMY OF EDUCATIONAL OBJECTIVES
Γλώσσα και Λογοτεχνία
OBJECTIVES
EVALUATION OF TEACHING MATERIALS
Εκπαιδευτική αξιολόγηση
Ανάλυση
Διδακτικό υλικό
CURRICULUM THEORY
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
MODEL OF ANALYSIS

Greek

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)