DER INHALT DES RELIGIONSUNTERRICHTS UND DER GRUNDSCHULSCHUELER IN DER PERIODE 1833-1932

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
National Documentation Centre (EKT)   

Αποθετήριο :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ ΕΑΔΔ   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 1833-1932: ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
DER INHALT DES RELIGIONSUNTERRICHTS UND DER GRUNDSCHULSCHUELER IN DER PERIODE 1833-1932

Κοκκίνης, Σταμάτιος

PhD Thesis

1999


ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΗΘΗΚΕ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1833-1932 . ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙ ΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΑΝΙΧΝΕΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΩΓΩΓΙΚΟΥ ΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ , ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ . Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΔΙΑΙΡΕΘΗΚΕ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΠΕΡΙΟΟΔΟΥΣ -ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΠΟΡΕΙΑΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΙΑΔΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΤΩΝ ΕΓΧΕΙ ΡΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΠΡΟΟΔΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ.

Φιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
SCHWERVERSTAENDLICHELEHREN
INHALTSVERSTAENDNIS
DOGMATISCHER UND SYMBOLISCHER INHALT
KINDEZENTRIERTE SCHULBUECHER
KINDERZENTRIERTER UNTERRICHT
Humanities and the Arts
ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑΒΙΒΛΙΑ
ΔΥΣΝΟΗΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ
Philosophy, Ethics and Religion
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
METAPHORISCHE SPACHE
ANSCHAULICHER INHALT
Φιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία
INTERESSEN, BEDUERFNISSE UND FAEHIGKEITEN DES SCHUELERS
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
ΠΑΙΔΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ, ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θεολογική. Τμήμα Θεολογίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.