THE PRE-SERVICE AND IN-SERVICE TRAINING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN PAKISTAN AND GREECE: AN EMPIRICAL APPROACH FROM COMPARATIVE ANGLE

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΠΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ
THE PRE-SERVICE AND IN-SERVICE TRAINING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN PAKISTAN AND GREECE: AN EMPIRICAL APPROACH FROM COMPARATIVE ANGLE

Mohammad, Saeed

PhD Thesis

1997


Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΧΩΡΕΣ. Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΡ ΙΧΘΗΚΕ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ256 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΕΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ (ΠΑΚΙΣΤΑΝ=120, ΕΛΛΑΔΑ=136). ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ, ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΤΥΧΑΙΑ ΑΠΟ 12 ΙΔ ΡΥΜΑΤΑ (GCET ΚΑΙ DSD) ΤΑ ΟΠΟΙΑΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ ΤΟΥ PUNJAB ΚΑΙ ΤΟΥ ISLAMABAD (ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ). ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ Π.Τ.Δ.Ε., ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑΑΠΟ ΤΑ 16 Π.Ε.Κ. ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΤΕΣΤ Χ^2 ΚΑΙ DUNCAN'S MULTIPLE RANGE TEST. ΟΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΦΥΛΟ, ΙΔΡΥΜΑ, ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣ ΤΑΝ ΤΟ ΦΥΛΟ ΕΙΧΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΙΧΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΜΙΚΡΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΧΩΡΕΣ. ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΧΩΡΕΣ. Ο Ι ΚΟΙΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟΧΩΡΕΣ ΗΤΑΝ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ, Η ΕΠΑΡΚΗΣ ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙ ΩΝ.

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Social Sciences
Εκπαίδευση
PRE-SERVICE TRAINING OF PRIMARY TEACHERS IN GREECE
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ
EMPIRICAL AND COMPARATIVE APPROACH
IN-SERVICE TRAINING OF PRIMARY TEACHERS INGREECE
PRESENT AND PAST PICTURE
ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ
Education
IN-SERVICE TRAINING OF PRIMARY TEACHERS IN PAKISTAN
Κοινωνικές Επιστήμες
PRE-SERVICE TRAINING OF PRIMARY TEACHERSIN PAKISTAN
Επιμόρφωση δασκάλων

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.