DIDACTIC APPROACH OF SEVERAL BIOLOGY TOPICS WITH EMPHASIS ON COMPREHENSION OF PHYSICAL ECOSYSTEMS PROCESSES

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
DIDACTIC APPROACH OF SEVERAL BIOLOGY TOPICS WITH EMPHASIS ON COMPREHENSION OF PHYSICAL ECOSYSTEMS PROCESSES

Tartaris, Xristos
Τάρταρης, Χρίστος

PhD Thesis

1997


ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΛΟΝΤΟΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ, ΑΠΟΚΤΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΣΑΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΡΙΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΛΙΚΙ ΑΣ 14-15 ΕΤΩΝ (N=468). ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΕΣΤ, ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΞΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ. ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΗΣΑΝ: ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΝΩ ΑΥΤΕΣ ΠΥΟ ΑΦΟΡΟΥΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ. ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΑΠ ΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ. ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΤΡΙΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. Η ΠΡΟΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΝΩΣΗΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ, Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΑ Η ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΣΑ ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠ ΕΔΟ. ΤΟ ΦΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΣΘΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΗ ΓΝΩΣΗ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ. ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΠΙΔΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΕΝΩ ΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΠΙΔΡΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ.

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση

Water
Temperature
Social Sciences
Didactic
Εκπαίδευση
Βιολογία
Biology
Διδακτική
Νερά
Φως
Pollution
Φωτοσύνθεση
Education
Θερμοκρασία
Light
Ρύπανση
Κοινωνικές Επιστήμες
Photosynthesis
Respiration
Αναπνοή

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.