ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. - Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

This item is provided by the institution :
National Documentation Centre (EKT)   

Repository :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ NA.Ph.D.   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



ILLITERACY IN PRIMARY SCHOOL. - TΗΕ SIGNIFICANCE OF THE FAMILY ENVIRONMENT INNER CHARACTERISTICS
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. - Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Αντωνάκης, Ιωάννης

PhD Thesis

1997


ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ Η ΜΕΛΕΤΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Ε' ΚΑΙ ΣΤ' ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ (ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ) ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ(ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΕΝΟΙ) ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΕΞΙΣΩΘΕΙ ΑΝΑ ΖΕΥΓΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: ΦΥΛΛΟ, ΗΛΙΚΙΑ, ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ, ΕΚΠ/ΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΟΝΕΩΝ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ. ΚΥΡΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΗΤΑΝ: Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ, ΠΟΣΟΤΙΚΛΗΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΘΠΕΔΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ.
ΤHE PURPOSE OF THIS SEARCH WAS THE STUDY OF THE FAMILY`S ENVIRONMENT INNER CHARACTERISTICS AND THE INVESTIGATION OF THE DEGREE THAT DIFFERENT CHARACTERISTICS DIRECT TO DIFFERENT LITERACY LEVEL. TWO GROUPS, THE EXPERIMENTAL GROUP (ILLITERATES) AND THE CONTROL GROUP(LITERATES), PARTICIPATED IN THE INTERVIEW. THE TWO GROUPS HAD EQUALIZED TO : SEX, AGE, SCHOOL CLASS, PARENT`S EDUCATION, PARENT`S PROFESSION AND FAMILY`S ECONOMICAL LEVEL. THW MAIN CONCLUSION OF THE STUDY WAS THAT THE PARENT`S PARTICIPATION IN THE PUPIL`S ACTIVITIES IN THE HOME AND THE RELATIOSHIP BETWEEN PARENTS AND PUPILS ARE SIGNIFICANT FACTORS TO THE STUDENT`S LITERACY LEVEL.

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση

ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ- ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ
Social Sciences
Parents
Εκπαίδευση
PARENT`S PARTICIPATION IN PUPIL `S ACTIVITIES
Μαθητές
ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ -ΠΑΙΔΙΟΥ
Students
Education
Family environment
Κοινωνικές Επιστήμες
PARENTS CHILD RELATIOSHIP
Γονείς
LIITERACY- ILLITERACY
Primary school
Οικογενειακό περιβάλλον
Δημοτικό σχολείο
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Greek

University of Crete (UOC)
Πανεπιστήμιο Κρήτης

Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)