Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΜΕΡΗ:ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ,ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ.ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛ.ΚΑΠΝΑ,ΤΙΣ ΠΟΙΚΙΛΙΕΣ ΤΗΣ,ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,ΤΗΝ ΕΜΠ.ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΚΑΠΝΩΝ.ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ,ΤΟ ΟΙΚΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ(ΤΥΠΟΥΣ ΣΠΙΤΙΩΝ),ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΥΨΗΛΟ ΒΑΘΜΟ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ ΤΗΣ:ΑΙΡΕΤΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ(ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ,ΣΧΟΛΙΚΗ),ΤΑ ΑΙΡΕΤΑ ΟΡΓΑΝΑ(:ΠΡΟΕΔΡΟΣ,ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΑΣ Κ.Α.),ΤΗΝ ΕΞΩΓΑΜΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ,ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ,ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ,ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ(:ΩΣ ΤΟ 1950 ΤΟ 43,75% ΤΩΝ ΟΙΚΟΓ.ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 6 ΠΑΙΔΙΑ,ΜΕΤΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 51,62%),ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΙΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ'ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ:ΜΕ ΤΗ ΣΠΟΡΑ ΤΟΥ ΦΥΤΩΡΙΟΥ,ΤΗΝ ΚΑΠΝΟΦΥΤΕΙΑ,ΤΟ ΜΠΟΛΙΑΣΜΑ,ΤΗΝ ΤΣΑΠΑ,ΤΟ ΠΟΤΟΦΥΛΛΟ,ΤΗΝ ΚΑΠΝΟΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΜΑ,ΤΗΝ ΞΗΡΑΝΣΗ,ΤΟ ΣΙΡΓΙ,ΤΟ ΜΠΑΣΚΙ,ΤΗ ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ,ΤΟ ΖΥΓΙΣΜΑ,ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΚΑΠΝΟΠΟΥΛΗΣΗ,ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ'ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΤΗΚΕ Η ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ Η ΜΗΧΝ.ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ.ΣΤΑ ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ.ΦΑΝΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧ.ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΥΡΙΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓ.ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗ ΜΟΝΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ.(ΑΠΟΚΟΠΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗΣ)
ΑU CAURS DE VINGT DENIERES ANNEES,LA GRECE S'EST TRANSFORMEE A UN PAYS D'ACCUIL DE AUTAINES DE UNILLIERS D'OUVRIERS ETRANGERS.L'ECOLE GREEQUE A EGOLUMENT ACCEUILLI BEAUCOUP D'ELEVES ETRANGERS.LES INSTITUTEURS GREES N'ETEUENT PAS PREPARES A CETTE SITUATION ET FOURTAUT ILS ETAIEUT OBLIGES DE REAGIR.NOTRE THUSE ETEIDIE JUSTEMENT CETTE REACTION DE POINT DE VUE DIDACTIGUE ET PEDAGOGIQUE.NORTE BUT EST DE METHRE UN VALEUR LES OUTILS PEDAGOGIQUES ET DIDACTIQUES UTILIRES PAR LES INSTITUTEURS POUR FAVRISER L' INTEGRATION SCOLAIRE DUS ELEVES ETRANGERS.NOUS AUONS UTILISE DES QUESTIONNAIRES ET DES INTERVIEWS ET BIENSUR LA RECHERCHE DOCUMENTEIRE NOTRE RECHERCHE A CONFIRME LA ATTITUDE POSITIVE DES INSTITUTEURS GREUS VIS A VIS DUS ELEVAS ETRAUGERS.ELLE A EGALIMENT CONFIRONE L'UTILITE INDISUCTALELE DES METHODES COLLECTIVES D'EUSEIGNEMENT,AIUSI QUE LA VALEUR IMPORTANTE,DE L' ORDRE SURBOUT MESYCHOLOGIQUE DES E OLES A MAITRE UNIQUE EU CE QUICO CONCERNE LA BONNE INTEGRATION DIS ELEVES ETRANGERS.