Application of digital map technologies in internet-based traveler information systems

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εφαρμογή τεχνολογιών ψηφιακών χαρτών σε συστήματα πληροφόρησης ταξιδιωτών στο Διαδίκτυο
Application of digital map technologies in internet-based traveler information systems

Kotzinos, Dimitrios
Κοτζίνος, Δημήτριος

PhD Thesis

2001


Intelligent Transportation Systems (ITS) constitute an effort of introducing and applying new technologies in the transportation research effort. In the area of Advanced Traveler Information Systems (ATIS), which is the area of ITS that mostly deals with passing the information collected to the end user, internet plays an increasingly important role. In this context, this work presents an overall general aechitecture of a traveler information system, which is based on the use of digital map and Geographic Information Systems (GIS) technologies and their extensions, so that they can be used for such a system operating over the internet. The proposed architecture is open, easily extendable and works along any type of infrastructure a city can provide for information collection. Moreover it is modular architecture resulting to the possibility of substitution of one or more pieces if and when the needs or the infrastructure changes. The proposed architecture divides the overall system into three major subsystems: The user - management subsystem, the internet GIS subsystem and the subsystem that connects the information providing infrastructure to the other two. The user-management subsystem handles all aspects of user interaction with the system prior to providing any actual information while the internet GIS subsystem handles the information flow throughout the system by both organizing and presenting the information to the end user. This subsystem needs to posses real-time capabilities. For that reason GAEA was developed to ensure that these requirements will be met. GAEA is an internet GIS that can display both event and time driven information. GAEA is implemented in Java as part of this work. Finally, two implementationsof the overall architecture took place as part of this work. Overall this work introduces a new open architecture for Traveler Information Systems. This architecture is supported by the necessary tools, which support its real world operation. Two of the implementations are also presente
Τα Έξυπνα Συστήματα Μεταφορών (Intelligent Transportation Systems) αποτελούν μια προσπάθεια εισαγωγής και εφαρμογής νέων τεχνολογιών στο χώρο των μεταφορών. Μια από τις σημαντικότερες τεχνολογικές εξελίξεις αποτελεί η εισαγωγή και χρήση του δαδικτύου, που στο χώρο των μεταφορών μεταφράζεται κυρίως με τη χρήση του από τα Συστήματα Πληροφοριών για Ταξιδιώτες. Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μιά αρχιτεκτονική Συστημάτων Πληροφοριών για Ταξιδιώτες που βασίζεται στη χρήση τεχνολογιών ψηφιακών χαρτών και Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών. Τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (ΓΣΠ) διαχειρίζονται την πληροφορία με έναν ολοκληρωμένο τρόπο και την παρουσιάζουν στον τελικό χρήστη με ομοιομορφία και συνέπεια, αυξάνοντας ταυτόχρονα την αλληλεπίδρασή του με το σύστημα. Η χρήση του διαδικτύου ως μέσου διάχυσης της πληροφορίας επιβάλει επεκτάσεις στις δυνατότητες των ΓΣΠ ενώ ταυτόχρονα κάνει την πληροφορία προσιτή στο ευρύ κοινό. Η προτεινόμενη αρχιτεκτονική είναι ανοικτή, εύκολα επεκτάσιμη και συνεργάζεται με οποιοδήποτε είδος υποδομής διαθέτει η πόλη στην οποία εφαρμόζεται. Η αρχιτεκτονική διαχωρίζεται σε τρία επιμέρους υποσυστήματα: το υποσύστημα διαχείρισης των χρηστών του συστήματος, το υποσύστημα του δικτυακού ΓΣΠ και το υποσύστημα σύνδεσης με την υποδομή. Το δεύτερο υποσύστημα αναλαμβάνει τη διαχείριση σε πραγματικό χρόνο της πληροφορίας που υπάρχει στο σύστημα καθώς και την παρουσίασή της στους τελικούς χρήστες. Για την υλοποίηση του αναπτύχθηκε ένα δικτυακό ΓΣΠ με δυνατότητες πραγματικού χρόνου που ονομάζεται GAEA. Το GAEA είναι υλοποιημένο σε Java και παρέχει όλες τις δυνατότητες ενός επιτραπέζιου ΓΣΠ στον τελικό χρήστη. Η αρχιτεκτονική αυτής της εργασίας εφαρμόστηκε σε δύο δικτυακούς τόπους που παρέχουν πληροφορίες πραγματικού χρόνου για την κατάσταση στα συγκοινωνιακά δίκτυα της Αθήνας και των Χανίων. Συμπερασματικά, η εργασία αυτή εισάγει μια νέα ανοικτή αρχιτεκτονική Συστημάτων Πληροφοριών για Ταξιδιώτες καθώς και τα εργαλεία που υποστηρίζουν την ανάπτυξη και υλοποίησή της. Χρησιμοποιεί δε ένα δικτυακό ΓΣΠ για τη

Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία ➨ Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ

Ψηφιακές τεχνολογίες
Συστήματα πληροφοριών
Ψηφιακοί χάρτες
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Electrical Engineering, Electronic Engineering, Information Engineering
Συστήματα μεταφορών
Transportation systems
Information systems
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Engineering and Technology
Διαδίκτυο
Digital technologies
Internet
Digital maps

Ελληνική γλώσσα

Πολυτεχνείο Κρήτης
Technical University of Crete (TUC)

Πολυτεχνείο Κρήτης. Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Επιστήμης Αποφάσεων




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.