Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ/ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠ...

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



CONSUMER SATISFACTION/DISSATISFACTION WITH PUBLIC GOODS AND CORRELATES OF DISSATISFACTION CONSEQUENCES
Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ/ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠ...

Σαρμανιώτης, Χρήστος

PhD Thesis

1991


Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ/ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠ'ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΠΟΥΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΕΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΚΗ ΑΥΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΕΞΕΤΑΣΕ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΟ ΑΠ'ΑΥΤΟΝ ΘΥΜΟ, ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ "ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ" ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΗΤΑΝ Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ/ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΥΤΕΣ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ. Η ΕΜΦΑΣΗ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ. ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ/ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ/ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΘΑ. (ΠΕΡΙΚΟΠΗ)
CONSUMER SATISFACTION/DISSATISFACTION WITH PUBLIC GOODS AND SERVICES AND DISSATISFACTION CONSEQUENCES ARE TWO RESEARCH FIELDS WHICH HAVE BEEN SLIGHTLY RESEARCHED IN THE RELEVANT LITERATURE. THIS DOCTORATE THESIS HAS EXAMINED THESE FIELDSAND CONCENTRATED IN THE CONSUMER COMPLAINING BEHAVIOR AND THE ANGER FELT BY THE COMSUMER AFTER THE DISSATISFACTION. THEREFORE, THE MAIN OBJECTIVE OF THIS DOCTORATE THESIS WAS TO EXAMINE THE CONSEQUENCES OF CONSUMER DISSATISFACTION WITH A NUMBER OF PUBLIC GOODS AND FIND SOME FACTORS WITH WHICH THE CONSEQUENCES ARE RELATED. THE EMPHASIS, HOWEVER, WAS UPON COMPLAINING BEHAVIOR PATTERNS. SECONDLY THE RESEARCH EXAMINED CONSUMER SATISFACTION/DISSATISFACTION WITH PUBLIC GOODS. FOR A BETTER ANALYSIS WE CONSTRUCTED A VERBAL MODEL WHICH SYSTEMATIZES THE CORRELATES OF THE CONSEQUENCES OF CONSUMER DISSATISFACTION WITH PUBLIC GOODS. (SHORTENED)

Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ
Economics and Business
Social Sciences
SATISFACTION/DISSATISFACTION
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
COMPLAINING BEHAVIOR
CONSEQUENCES OF DISSATISFACTION
CORRELATES OF COMPLAINING BEHAVIOR
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡ.ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Κοινωνικές Επιστήμες
Public goods
Δημόσια αγαθά
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ/ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.