ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΑΡΧΕΤΥΠΑ ΣΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ "AMOURS" ΤΟΥ RONSARD

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



SYMBOLES ET ARCHETYPES DANS LES AMOURS DE RONSARD
ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΑΡΧΕΤΥΠΑ ΣΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ "AMOURS" ΤΟΥ RONSARD

Λιτσαρδάκη, Μαρία

PhD Thesis

1992


ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΤΩΝ AMOURS ΤΟΥ RONSARD ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΕΤΥΠΩΝ ΕΔΩΣΑ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΕΓΩ. ΕΤΣΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ TO ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΜΥΘΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΕΤΥΠΙΚΟ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠ' ΟΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΤΑΞΙΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΑΥΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ (Π.Χ. ΝΕΡΟ-ΦΩΤΙΑ), ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΓΥΝΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΠΕΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗΣ, ΜΕΤΑΞΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙΠΟΙΗΣΗΣ. ΤΕΛΟΣ, ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ, ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΩΣΑΡΧΕΤΥΠΙΚΕΣ ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΕΑΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ.

Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γλώσσα και Λογοτεχνία

Γυναίκες
Mort
MOUVEMENT CYCLIQUE
Symbole
VOIX
Φωνή
Θάνατος
Archetype
ΣΥΜΒΟΛΟ
Humanities and the Arts
Languages and Literature
ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ
ΑΡΧΕΤΥΠΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
Έρωτας
Femme
TEMPS ARCHETYPIQUE
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Eros
Αρχέτυπο
ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ
ΚΥΚΛΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ANDROGYNE
COINCIDENTIA OPPOSITORUM
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες

Γαλλική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.