Η παρασήμανση της μουσικής έκφρασης μετά την εφαρμογή της νέας μεθόδου γραφής της εκκλησιαστικής μουσικής (1814) σε ελληνικές και ρουμανικές πηγές

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2003 (EL)

Η παρασήμανση της μουσικής έκφρασης μετά την εφαρμογή της νέας μεθόδου γραφής της εκκλησιαστικής μουσικής (1814) σε ελληνικές και ρουμανικές πηγές

Κωνσταντίνου, Γεώργιος

PhD Thesis

Τέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική)
Εκκλησιαστική μουσική
Arts (arts, history of arts, performing arts, music)
Humanities and the Arts
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες


Ελληνική γλώσσα

2003


Ionian University
Ιόνιο Πανεπιστήμιο




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.