The use of static descriptive resources in history course in secondary education: views and attitudes of students and teachers of secondary education in prefecture of Pella about the use of photographs and caricatures as resources in the history course

 
This item is provided by the institution :

Repository :
National Archive of PhD Theses
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



PhD thesis (EN)

2012 (EN)
Η χρήση των στατικών παραστατικών πηγών στο μαθήμα της ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση:: απόψεις και στάσεις μαθητών και εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Πέλλας για τη χρήση φωτογραφιών και γελοιογραφιών ως πηγών στο μάθημα της ιστορίας
The use of static descriptive resources in history course in secondary education: views and attitudes of students and teachers of secondary education in prefecture of Pella about the use of photographs and caricatures as resources in the history course

Παπαδάκη, Αντωνία

Caricatures
Πηγές
Methodology of teaching
Ιστορία
Φωτογραφίες
Διδακτική μεθοδολογία
Photographs
Resources
History
Γελοιογραφίες

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

Greek

2012


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)