Η εικόνα του άνδρα πολιτικού στον ελληνικό τύπο κατά την χρονική περίοδο 1989-2000

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



The image of the male politician in the greek press 1989-2000
Η εικόνα του άνδρα πολιτικού στον ελληνικό τύπο κατά την χρονική περίοδο 1989-2000

Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης

PhD Thesis

2006


Η διατριβή αναφέρεται στην εικόνα των υποψήφιων βουλευτών της Α' εκλογικής περιφέρειας Θεσσαλονίκης στον τοπικό και αθηναϊκό τύπο κατά τη χρονική περίοδο 1989-2000. Μελετώνται η συχνότητα και ο τρόπος προβολής των υποψηφίων και γίνεται σύγκριση μεταξύ των εκλεγμένων υποψηφίων. Διαπιστώνονται σημαντικές αλλαγές στην εξεταζόμενη περίοδο, διαφορές στη συχνότητα και στον τρόπο προβολής υπέρ τοπικών και αθηναϊκών εφημερίδων. Επίσης εξετάζονται η διαχρονική εξέλιξη των διαφημιστικών καταχωρήσεων των υποψηφίων στις εφημερίδες, καθώς και οι αξίες και τα πρότυπα που κυριάρχησαν στις καταχωρήσεις αυτές. Ως μεθοδολογία και η σημειολογική ανάλυση.
The dissertation treats of the image of male parliamentary canditates for the Thessaloniki 'A' electoral district in the local and Athens press in the period 1989-2000. It examines the frequency and manner of their projection and draws comparisons between elected and non-elected candidates. Significant changes are found to have occured over the period in question, differences in frequency and manner of projection in favour of the sitting candidates and differences as between local and Athenian newspapers. It also examines the evolution of the canditates' newspaper advertising material over this period and the values and models that predominated in this material. The methodology used was that of content analysis and semiology.

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Πολιτικές Επιστήμες
Κοινωνικές Επιστήμες ➨ ΜΜΕ και Επικοινωνίες

Politicians
Media and Communications
Social Sciences
Τύπος και πολιτική
Press and politics
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Political advertising
Political aspects
Political Science
Πολιτική διαφήμιση
Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Κοινωνικές Επιστήμες
Πολιτικές Επιστήμες
Πολιτικές απόψεις
Πολιτικοί
Mass media
Πολιτική μάρκετινγκ
Political marketing

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.