ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟΥ

 
This item is provided by the institution :

Repository :
National Archive of PhD Theses
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



PhD thesis (EN)

1995 (EN)
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟΥ

ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ

ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΘΕΤΗ-ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΗ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΗ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ. ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΙΚΟΙ.
FACTORS AFFECTING THE CHOICE OF DEPOSITOR IN ORDER TO SELECT HIS BANK. THOSE FACTORS ARE BOTH PSYCHOLOGICAL AND PRODUCT ORIENTED.

Bank marketing
Τραπεζικό μάρκετινγκ

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

Greek

1995


University of Piraeus (UNIPI)
Πανεπιστήμιο Πειραιώς



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)