ETHICS IN THE PHILOSOPHY OF PETROS BRAILAS-ARMENIS

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1992 (EL)
Η ΗΘΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΒΡΑΙΛΑ-ΑΡΜΕΝΗ
ETHICS IN THE PHILOSOPHY OF PETROS BRAILAS-ARMENIS

ΦΑΡΑΝΤΑΚΗΣ, ΠΕΤΡΟΣ

THE PRESENT DOCTORAL THESIS AIMS TO DO MAINLY TWO THINGS. FIRSTLY, TO EXAMINE THE PROBLEM OF THE WILL FROM THE PSYCHOLOGICAL POINT OF VIEW. IN THAT CASE, FREEDOM, IN THE WORK OF PETROS BRAILAS ARMENIS, LIES NEITHER IN INDETERMINANCY NOR IN DETERMINANCY; IT IS BOTH OF THESE AT ONCE... SECONDLY, TO DEMONSTRATE THE METAPHYSICAL ASPECT OF THE SAME ISSUE. IN THIS TYPE OF CASE, THEORETICAL NOTIONS SUCH AS THE CAUSED, THE UNCAUSED AND THE SELF-CAUSED ARE ENVISAGED IN TERMS OF THE WHOLE ARMENIS'S PHILOSOPHICAL SYSTEM.
ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΞΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ, Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΗΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ, ΠΕΤΡΟΥΒΡΑΙΛΑ-ΑΡΜΕΝΗ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠ'ΤΙΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥΣ. ΤΕΛΟΣ, ΑΠΑΝΤΑΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΡΕΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟΧΑΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΑΥΤΑ ΕΠΕΔΡΑΣΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ.

ETHICS/MORALITY
Μεταφυσική
CONSCIENCE
Λόγος
Ελευθερία
Ηθική
Metaphysics
Συνείδηση
Freedom
Reason
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ/ΨΥΧΗ
PSYCHOLOGY/SOUL

Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) (EL)
National Documentation Centre (EKT) (EN)

Ελληνική γλώσσα

1992


National and Kapodistrian University of Athens
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.