Technological characteristics and tools for media websites

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τεχνολογικά χαρακτηριστικά και εργαλεία της διαδικτυακής παρουσίας των μέσων μαζικής επικοινωνίας
Technological characteristics and tools for media websites

Antonopoulos, Nikos
Αντωνόπουλος, Νίκος

PhD Thesis

2015


The aim of the content of the websites and digital applications in general is to be shared to the relevant users. The technological features, the services and the structures that the visitors choose to use, require a continuous research and evaluation by scientific researchers, in order to meet the needs and the future choices of the guests. In the present thesis, the study focused on the presence of the web media.The study that based on an expanded and systematic research concludes on a proposition, which is the creation and use of an efficient digital presence of all digital sources depending on the kind of mean (portal, newspaper, television and radio station, or a combination of the above).The continuous assessment and the innovation of the systems that are designed and implemented, constitutes a never-ending cycle that feeds back the research continuously. Future extensions of the present research are the practical design and the creation of a digital application based on the existing study and research of the effects of users preferences.
Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και εργαλεία της διαδικτυακής παρουσίας των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Ο επιστημονικός τομέας στον οποίο εντάσσεται το συγκεκριμένο πόνημα, είναι αυτός της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή. Αντικείμενο μελέτης αποτελεί ο σχεδιασμός, η ευχρηστία, η αποδοτικότητα, η αξιολόγηση και οι καλές πρακτικές που ένας διαδικτυακός τόπος οφείλει να διαθέτει ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες των χρηστών του.Οι διαδικτυακοί τόποι και γενικά οι ψηφιακές εφαρμογές εμπεριέχουν πληροφορίες που στόχος τους είναι να τα μοιραστούν με το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, οι υπηρεσίες και οι δομές που θα επιλέξουν για να χρησιμοποιήσουν οι επισκέπτες απαιτούν συνεχή έρευνα και αξιολόγηση από τους ειδικούς, ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες των χρηστών και στο μέλλον τις επιλογές του κάθε επισκέπτη. Στην παρούσα εργασία η μελέτη εστιάστηκε στην παρουσία των μέσων μαζικής επικοινωνίας στο διαδίκτυο. Μέσω μιας διευρυμένης και συστηματικής έρευνας η μελέτη κατέληξε σε μια πρόταση, η οποία αφορά στη δημιουργία και χρήση μιας αποδοτικής ψηφιακής παρουσίας για όλα τα ψηφιακά μέσα ανάλογα με το είδος του μέσου (διαδικτυακή ενημερωτική πύλη, εφημερίδα, τηλεοπτικός και ραδιοφωνικός σταθμός ή ένας συνδυασμός των παραπάνω).Η συνεχής αξιολόγηση και η πρωτοτυπία των συστημάτων που σχεδιάζονται και υλοποιούνται αποτελεί έναν ατέρμονο κύκλο που ανατροφοδοτεί αδιάλειπτα την έρευνα. Μελλοντικές προεκτάσεις έρευνας αποτελεί η πρακτική πλέον μελέτη και κατασκευή μιας ψηφιακής εφαρμογής βασισμένη στην υπάρχουσα μελέτη και η διερεύνηση των αποτελεσμάτων στις προτιμήσεις των χρηστών.

Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία ➨ Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ

Evaluation
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Electrical Engineering, Electronic Engineering, Information Engineering
Κατασκευή διαδικτυακού τόπου
Human computer-interaction
Website
Επικοινωνία ανθρώπου - υπολογιστή
Website evaluation
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Αξιολόγηση ευχρηστίας
Engineering and Technology
Διαδικτυακοί τόποι ΜΜΕ
Usability
Media website

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας

BY_NC_ND




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.