EFFICIENCY AND ECONOMY OF MECHANICAL MEANS USED IN FOREST ROAD

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΑΣΙΚΗ ΟΔΟΠΟΙΙΑ
EFFICIENCY AND ECONOMY OF MECHANICAL MEANS USED IN FOREST ROAD

Kararizos, Ploutarchos
Καραρίζος, Πλούταρχος

PhD Thesis

1993


Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥΔΑΠΑΝΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗ ΔΑΣΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ: 1. Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ. 2. Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ. 3. Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΑΣΙΚΗ ΟΔΟΠΟΙΙΑ. ΕΓΙΝΕ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟ ΕΠΤΑ (7) ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΙΑΣ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ: 1. ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΗΚΕ Η ΑΠΟΔΟΣΗ, ΤΟ ΩΡΙΑΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΩΘΗΤΗ CATERPILLAR D8 ΣΕ ΤΡΙΑ (3) ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟΥ ΔΡΑΜΑΣ. 2. ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΗΚΕ Η ΑΠΟΔΟΣΗ, ΤΟ ΩΡΙΑΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΣΚΑΦΕΑ ΑΝΕΣΤΡΑΜΕΝΟΥ ΠΤΥΟΥ (BAGGER) ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4) ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΙΑΣ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΩΘΗΤΗ ΓΑΙΩΝ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ CATERPILLAR D8 ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΙΣΕΙΣ ΕΔΑΦΟΥΣ ΜΕΧΡΙ 60% ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ BAGGER ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΚΛΙΣΗ ΕΔΑΦΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ 60%.
FOREST ROAD CONSTRUCTION IS A COSTLY WORK, INFLUENCING A GREAT DEAL THE EXPLOITATION OF FORESTS. AIM OF THIS WORK WAS: - THE DETERMINATION OF THE EFFICIENCY AND ECONOMY OF CONSTRUCTION MACHINES. - THE CALCULATION OF THE FACTORS, WHICH INFLUENCE THE EFFICIENCY AND THE ECONOMY OF MECHANICAL MEANS, WHICH HAS BEEN USED IN FOREST ROAD. TO ACHIEVE THE AFOREMENTIONED AIMS OF THE RESEARCH, WE GATHERED ELEMENTS FROM SEVEN REGIONS OF GREECE AND AUSTRIA. ACCORDING TO THE DATA PROCESSING, WHICH HAVE BEEN GATHERED FROM THE REGION RESEARCHED, WE CALCULATED: - THE EFFICIENCY THE COST PER HOUR AND THE FACTORS, INFLUENCING THE EFFICIENCY OF THE PROPELLER CATERPILLAR D8 IN THREE EXPERIMENTS, DONE IN THE REGION OF FOREST SERVICE, - THE EFFICIENCY, THE COST PER HOUR AND THE FACTORS INFLUENCING THE EFFICIENCY OF BAGGER IN 4 FOREST AREAS OF AUSTRIA. FROM OUR RESEARCH RESULTED THAT THE SOIL PROPELLER CATERPILLAR D8 IS APPROPRIATE FOR THE FOREST ROAD CONSTRUCTION IN OUR COUNTRY FOR SLOPES UNTIL 60%, WHILE FOR SLOPES BIGGER THAN 60% BAGGER PERFORMS BETTER.

Γεωπονικές Επιστήμες και Κτηνιατρική
Γεωπονία, Δασολογία και Αλιεία

Agricultural and Veterinary Sciences
ECONOMY OF MECHANICAL MEANS OF FOREST OPENING UP
Γεωπονικές Επιστήμες και Κτηνιατρική
ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΝΟΙΞΗΣ ΜΕ BAGGER
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
Forest road
FORESTRY TECHNIQUES
Δασική οδοποιία
ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΔΑΣΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
EFFICIENCY OF MECHANICAL MEANS USED IN FOREST OPENING UP
Γεωπονία, Δασολογία και Αλιεία
ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝΔΙΑΝΟΙΞΗΣ
METHOD OF FOREST OPENING UP AND BAGGER
Agriculture, Forestry and Fisheries

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών. Τμήμα Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.