ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΕΡΜΑΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ

This item is provided by the institution :
National Documentation Centre (EKT)   

Repository :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ NA.Ph.D.   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



DEVELOPMENT OF A CONTAINER TERMINAL SIMULATION MODEL
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΕΡΜΑΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ

Μπαλλής, Αθανάσιος

PhD Thesis

1995


ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ (Ε/Κ) ΣΕ ΤΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ, Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΟΙΒΑΣΙΑΣ ΤΩΝ Ε/Κ, Η ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ/ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ. ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΟΥΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΤΕΡΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ. Ο ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΥΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΕΝΟΣ ΕΜΠΕΙΡΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ. Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ, ΑΠΕΚΑΛΥΨΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ. ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΓΕΡΑΝΟΓΕΦΥΡΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΥΨΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ).
THE OBJECTIVE OF THIS WORK IS THE DEVELOPMENT OF A SIMULATION MODEL THAT CAN BE USED FOR THE EVALUATION OF DIFFERENT CONFIGURATIONS (CHANGES IN YARD LAYOUT,EQUIPMENT NUMBER AND PRODUCTIVITY, SERVICE STRATEGIES AND TRUCK ARRIVAL PATTERN) IN A CONTAINER TERMINAL. THE MODEL HAS AN ON SCREEN GRAPHICS ANIMATION OUTPUT. THE MODEL WAS DEVELOPED HAVING IN MIND THE DETAILED REPRESENTATION OF THECONTAINER TERMINAL OF CENTRAL PORT OF PIRAEUS IN GREECE, WHICH HAS A STRADDLE CARRIER BASED SERVICE SYSTEM. THE EXPERIENCE OF OPERATORS IS INCORPORATED INTHE MODEL IN THE FORM OF AN EXPERT SYSTEM. HOWEVER, THE MODEL CAN BE USED FOR OTHER PORTS. TWO APPLICATIONS HAVE BEEN REALISED. THE FIRST APPLICATION WAS THE COMPARISON OF ALTERNATIVE SERVICE STRATEGIES. THE SECOND APPLICATION CONCERN THE COMPARISON OF A STRADDLE CARRIER BASED SERVICE SYSTEM AGAINST AN ALTERNATIVE ADVANCED (AUTOMATED STACKING CRANE / AUTOMATIC GUIDED VEHICLE) EQUIPMENT CONFIGURATION.

Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού

Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Simulations
Εμπορευματοκιβώτια
Container
Engineering and Technology
CARGO TERMINALS - CONTAINER TERMINALS
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Civil Engineering
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ
Modelling
ΠΡΟΤΥΠΑ (ΜΟΝΤΕΛΑ)
ΤΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

Greek

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ)
National Technical University of Athens (NTUA)

Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)