The effects of teaching experience and of in - service training on the beliefs Greek experienced english foreign language teachers hold about foreign language teaching

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η επίδραση της διδακτικής εμπειρίας και της επιμόρφωσης στα πιστεύω των έμπειρων εκπαιδευτικών αγγλική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
The effects of teaching experience and of in - service training on the beliefs Greek experienced english foreign language teachers hold about foreign language teaching

Stergiopoulou, Evdokia
Στεργιοπούλου, Ευδοκία

PhD Thesis

2016


In the present study it is explained what beliefs experienced EFL teachers have about in-service training and what expectations they have regarding in-service training. Their beliefs are then compared with the views of school advisors about in-service training. If in-service training aims towards helping experienced teachers improve, then teachers' beliefs about in-service training should be considered and identified in advance.
Η παρούσα διατριβή ερευνά τα πιστεύω των έμπειρων εκπαιδευτικών Αγγλικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε σχέση με την επιμόρφωση που λαμβάνουν και με τις προσδοκίες που έχουν από την επιμόρφωση. Τα πιστεύω τους συγκρίνονται με αυτά των σχολικών συμβούλων. Η επιμόρφωση έμπειρων εκπαιδευτικών για να μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να βελτιωθούν θα πρέπει να λαμβάνει υπόψην τα πιστεύω των εκπαιδευτικών πριν τον σχεδιασμό των επιμορφωτικών προγραμμάτων.

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση

Social Sciences
Experienced teachers' beliefs
Education
Εκπαίδευση
Κοινωνικές Επιστήμες
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Αγγλική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ)
Aristotle University Of Thessaloniki (AUTH)

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Τομέας Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας

BY_NC_ND




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.