Η ελαχιστοποίηση των κινδύνων στη λιμενική βιομηχανία μέσω της μεθοδολογίας «αποτίμησης των λιμενικών κινδύνων» (port risk assessment): η περίπτωση συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα

This item is provided by the institution :
National Documentation Centre (EKT)   

Repository :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ NA.Ph.D.   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Risk minimization in the port industry through the port risk assessment methodology: the case of public and private sector partnership in greece
Η ελαχιστοποίηση των κινδύνων στη λιμενική βιομηχανία μέσω της μεθοδολογίας «αποτίμησης των λιμενικών κινδύνων» (port risk assessment): η περίπτωση συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα

Pallis, Petros
Πάλλης, Πέτρος

PhD Thesis

2017


In the context of port competition and the continuous reorganization of ports (extending the role of the port, vertical and horizontal integration strategies, redefinition of the port - hinterland and re-assessment of the port), significant determinants are the increasing risks in Process of port services production, and therefore the need to investigate the identification of these hazards and their impact on the competitiveness of the port industry.The aim of the doctoral dissertation is the possibility of recognizing - evaluating and investigating methods for coping with these risks and, on the other hand, presenting the best practices implemented in this direction. In this perspective, the working hypothesis was investigated that "the introduction of a methodology for mapping and addressing hazards in container port terminals will minimize these risks in the most cost-effective manner." A tool in this effort is the port risk assessment methodology, based on the Formal Safety Assessment methodology and tailored to the specific needs and characteristics of the ports.
Μέσα στο πλαίσιο του λιμενικού ανταγωνισμού και της συνεχούς αναδιοργάνωσης των λιμένων, (η επέκταση του ρόλου του λιμανιού, οι στρατηγικές της κάθετης και οριζόντιας ολοκλήρωσης, ο επαναπροσδιορισμός του λιμανιού – ενδοχώρα και η επαναξιολόγηση του λιμανιού πελάτη, σημαντικοί προσδιοριστικοί παράγοντες είναι οι αυξανόμενοι κίνδυνοι στη διαδικασία της λιμενικής παραγωγής. Εκ τούτου προκύπτει, η ανάγκη για τη διερεύνηση του εντοπισμού αυτών των κινδύνων και της επίδρασης τους στην ανταγωνιστικότητα της λιμενικής βιομηχανίας. Στόχος της διδακτορικής διατριβής είναι αφενός η δυνατότητα της αναγνώρισης – αξιολόγησης και διερεύνησης μεθόδων αντιμετώπισης των κινδύνων αυτών και αφετέρου η παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών που υλοποιούνται προς αυτήν την κατεύθυνση. Σε αυτήν την προοπτική, διερευνήθηκε η υπόθεση εργασίας, ότι «η καθιέρωση μίας μεθοδολογίας για την αποτύπωση και αντιμετώπιση των κινδύνων στους λιμενικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων, θα επιφέρει την ελαχιστοποίηση των κινδύνων αυτών με τον οικονομικά αποτελεσματικότερο τρόπο». Εργαλείο στην προσπάθεια αυτή αποτελεί η μεθοδολογία «Αποτίμηση των Λιμενικών Κινδύνων» (Port Risk Assessment), η οποία έχει στηριχτεί στη μεθοδολογία Formal Safety Assessment και έχει προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες ανάγκες και χαρακτηριστικά των λιμένων.

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Οικονομικά και Επιχειρήσεις

Economics and Business
Κίνδυνος, Παράγοντες
Risk assessment methods
Social Sciences
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις

Greek

University of Piraeus (UNIPI)
Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών

BY




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)