Features and values of inmates in a juvenile prison and their right to educational provision

This item is provided by the institution :
National Documentation Centre (EKT)   

Repository :
National Archive of PhD Theses  | ΕΚΤ NA.Ph.D.   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Χαρακτηριστικά και αξίες του σωφρονιστικού πληθυσμού των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων και παρεχόμενη εκπαίδευση
Features and values of inmates in a juvenile prison and their right to educational provision

Petsas, Ioannis
Πέτσας, Ιωάννης

PhD Thesis

2017


Το αντικείμενο που πραγματεύεται η συγκεκριμένη διδακτορική διατριβή είναι οι αντιλήψεις και απόψεις των ανήλικων και νεαρών κρατουμένων των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων σχετικά με την παραβατικότητα, τις πτυχές της ζωής τους κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού τους και την ζωή τους μετά τη φυλακή. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται ωστόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία στην οποία συμμετέχουν αυτοί κατά τη διάρκεια της φυλάκισης τους, τις αντιλήψεις τους σχετικά με αυτή, τα κίνητρα που τους οδήγησαν στην απόφαση να εγγραφούν στο σχολείο, τα οφέλη που ενδέχεται να απολαμβάνουν από τη συμμετοχή τους στην εκπαίδευση, τις πιθανές αστοχίες της τελευταίας, την διερεύνηση των παλαιότερων εκπαιδευτικών εμπειριών των κρατουμένων κ.ά. Επιπλέον, ο στόχος μας για μια ολιστική διερεύνηση του εκπαιδευτικού πλαισίου κατέστησε απαραίτητη και τη λήψη των απόψεων των εκπαιδευτικών που διδάσκουν στις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές δομές. Συμπερασματικά, η συγκεκριμένη διδακτορική διατριβή επιχειρεί την καταγραφή της πραγματικότητας -μέσω της διερεύνησης του κοινωνικού πλαισίου και αναλύοντας τις απόψεις των κρατουμένων μαθητών και των εκπαιδευτικών τους- όσον αφορά τις παραμέτρους και το αντίκτυπο του εγκλεισμού των ανηλίκων και νεαρών ατόμων, καθώς και της συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία
The subject addressed by this doctoral dissertation is the perceptions and views of the juvenile and young detainees of the Special Detention Centers regarding delinquency, the aspects of their life during their confinement and their life after release. Particular emphasis is placed on the educational process during their imprisonment, their perceptions about school, the motivations behind their enrollment in school, the benefits they may enjoy from their participation in education, the possible failures of the educational process, the investigation of prisoners’ past educational experiences etc. In addition, our aim to explore the educational framework using a holistic approach has made it necessary to obtain the views and perceptions of the teachers who teach in the specific educational structures. In conclusion, this thesis attempts to capture the reality - through the exploration of the social context and analysis of the young detainees and their teachers’ views - regarding the parameters and the impact that has the imprisonment to juvenile and young people as well as the impact of their participation In the educational process

Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Άλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Εκπαίδευση

Σωφρονιστική πολιτική
Social Sciences
Other Social Sciences
Education
Correctional policy
Εκπαίδευση
Κοινωνικές Επιστήμες
Άλλες Κοινωνικές Επιστήμες

Greek

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
University of Peloponesse

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)