Καινοτόμες δράσεις στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους μέσω της υιοθέτησης αυτών

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Καινοτόμες δράσεις στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους μέσω της υιοθέτησης αυτών

Ηλιάδου, Ματθίλδη-Μαρία

Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Λαλούμης, Δημήτριος
Μαρινάκος, Κωνσταντίνος
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-06

2021-11-23T10:05:06Z


Ξενοδοχεία ονομάζονται οι επιχειρηματικές οντότητες, οι οποίες έχουν ως στόχο την παροχή υπηρεσιών στους πελάτες τους. Περιλαμβάνουν χώρους υποδοχής, όπως αίθουσες υποδοχής (ρεσεψιόν), χώρους παραμονής, εστίασης, αναψυχής και διανυκτέρευσης πελατών. Τα ξενοδοχεία υπόκεινται σε ελέγχους από τον Ε.Ο.Τ. που αφορούν τη σκοπιμότητα-καταλληλότητα του οικοπέδου, την έγκριση των αρχιτεκτονικών σχεδίων και την άδεια λειτουργίας των μονάδων, χορηγούμενη επίσης από τον Ε.Ο.Τ. Καινοτομία ονομάζεται το σύνολο των κοινωνικών και οικονομικών αλλαγών που συντελούνται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών τους, αλλά και της φήμης προς τους πελάτες τους. Με λίγα λόγια, όταν εφαρμόζεται η καινοτομική διαδικασία μέσα σε μια επιχείρηση, εισέρχονται και δημιουργούνται μέσα σε αυτή νέες μέθοδοι, αντιλήψεις, ιδέες, τεχνικές και συστήματα. Οι καινοτομίες που εφαρμόζονται από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο και από εταιρεία σε εταιρεία είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Επιπλέον, τα ξενοδοχεία συνηθίζουν να προάγουν καινοτομίες, με στόχο να αυξήσουν την αποδοτικότητά τους, να αποδείξουν πως έχουν δυνατότητες να κάνουν καινούρια πράγματα, αλλά και για να εξελίξουν περαιτέρω το ανθρώπινο δυναμικό τους. Ένα ξενοδοχείο χρειάζεται να ξεκινήσει να καινοτομεί, με το να δημιουργεί νέα προϊόντα . Τα ξενοδοχεία μπορούν να αποκτήσουν καινούρια προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από εξαγορές, δηλαδή με το να αγοράζουν μία επιχείρηση ή με το να παράγουν το προϊόν κάποιου άλλου. Ανταγωνισμός γενικά ονομάζεται ο αγώνας ανάμεσα σε οργανισμούς, επιχειρήσεις και χώρες, με σκοπό την επίλυση των στόχων τους. Υπάρχουν τέσσερα διαγνωστικά τμήματα σε μια ανάλυση ανταγωνιστών, που είναι οι μελλοντικοί στόχοι, η τρέχουσα στρατηγική, οι υποθέσεις και οι ικανότητες. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, η κίνηση της μιας επιχείρησης εξαρτάται από τις κινήσεις των υπόλοιπων 11 επιχειρήσεων. Για την ενίσχυση του ανταγωνισμού μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων μέσα από την καινοτομία , απαιτείται η ύπαρξη κατάλληλου προσωπικού μέσα σε αυτές, ενός καλώς διαμορφωμένου χώρου, αλλά και η ιδανική οργάνωσή τους. Κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να αναπτύσσουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες ολοένα και περισσότερο, εξαιτίας του μικρού κύκλου ζωής που αυτά έχουν. Ο τρόπος με τον οποίο μπορούν τα ξενοδοχεία να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους μέσα από την καινοτομία, είναι να διαθέτουν εξειδικευμένους υπαλλήλους , ένα κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό και να προχωράνε κάθε φορά σε καινοτομίες, οι οποίες και να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών τους.


Kαινοτομία
Ανταγωνισμός
Ξενοδοχειακές μονάδες

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)