Υβριδικοί τρόποι μάθησης: στάσεις και απόψεις εκπαιδευτών

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Υβριδικοί τρόποι μάθησης: στάσεις και απόψεις εκπαιδευτών

Νομπιλάκη, Αικατερίνη

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Vraimaki, Eftichia
Antoniou, Angeliki
Michailidis, Tasos
Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2022-03-02

2022-03-17T14:29:34Z


Η Υβριδική Εκπαίδευση είναι η εξέλιξη της Μικτής και της Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης η οποία χρησιμοποιείται από τον 18ο αιώνα. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούνται οι όροι ως συνώνυμοι, ενώ η εξέλιξη της τεχνολογίας βοήθησε στην ανάπτυξη προϋποθέσεων για νέες τεχνικές και μοντέλα Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας. Παρά την χρήση της Υβριδικής – Μικτής Εκπαίδευσης από τις αρχές του 2000 στην ουσία παγιώθηκε με την εμφάνιση και εξάπλωση της Πανδημίας της νόσου COVID-19. Συνεπώς τα μοντέλα αυτά της Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας έγιναν ο μόνος τρόπος να συνεχίσει η Εκπαιδευτική Διαδικασία. Με αυτά τα δεδομένα όλοι οι εμπλεκόμενοι Εκπαιδευτές και Εκπαιδευόμενοι εκπαιδεύτηκαν και προσαρμόστηκαν απότομα και αναγκαστικά στη νέα πραγματικότητα. Η διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό:  την καταγραφή των μεθόδων που υιοθέτησαν και ακολούθησαν οι Εκπαιδευτές καθώς και πόσο έχουν επηρεαστεί οι ίδιοι και ο τρόπος διδασκαλίας τους από αυτή τη διαδικασία,  να επισημάνει την ανάγκη εφαρμογής των νέων αυτών μοντέλων και στην εποχή μετά την Πανδημία. Πιο συγκεκριμένα καταγράφηκαν οι στάσεις και οι απόψεις Εκπαιδευτών από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα βασικά συμπεράσματα αφορούν στην τεχνολογική κατάρτιση των Εκπαιδευτών καθώς και σε διαδικτυακά προβλήματα όπως η παρακολούθηση, η διάδραση και οι τεχνικές δυσκολίες. Επί το πλείστον η στάση των Εκπαιδευτών είναι θετική ως προς την χρήση ανάλογων μεθόδων συνδυαστικά και συμπληρωματικά με τις παραδοσιακές μεθόδους, με την προϋπόθεση να υπάρξουν οι κατάλληλες υποδομές.


Blended teaching learning
Υβριδική εκπαίδευση
Εκπαιδευτικές διαδικασίες
Μικτή εκπαίδευση
Εμπειρίες εκπαιδευτών
Technology in education
Hybrid teaching learning
Educational methods
Educators' experiences
Τεχνολογία στην εκπαίδευση

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)