Αειφορικές στρατηγικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και η συμβολή τους στην προαγωγή υγείας.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αειφορικές στρατηγικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και η συμβολή τους στην προαγωγή υγείας.

Ληξουργιώτη, Βασιλική

Περιβαλλοντική Επικοινωνία και Προαγωγή Υγείας
Βούρος, Παναγιώτης
Τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας
Σχολή Δημόσιας Υγείας
Ευαγγελινός, Κωνσταντίνος
Σκαναβή, Κωνσταντίνα

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2022-04

2022-04-08T09:52:05Z


Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και την προώθηση της υγείας στοχεύει στην ανάπτυξη ικανοτήτων που επιτρέπουν και δίνουν τις δυνατότητες στα άτομα να σκέφτονται τις δικές τους ενέργειες λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες και μελλοντικές κοινωνικές, πολιτιστικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους τόσο από τοπική όσο και από παγκόσμια προοπτική. Απαιτεί από τα άτομα να ενεργούν σε πολύπλοκες καταστάσεις με βιώσιμο τρόπο - για να διερευνήσουν νέες ιδέες και προσεγγίσεις και να συμμετάσχουν σε κοινωνικοπολιτικές διαδικασίες, με στόχο να προωθήσουν προοδευτικά τις κοινωνίες τους προς την αειφόρο ανάπτυξη. Η εκπαίδευση αυτή ξεκινάει από την πρωτοβάθμια κλίμακα και αποτελείται από ολιστική και μετασχηματιστική εκπαίδευση που ασχολείται με το μαθησιακό περιεχόμενο και τα αποτελέσματα, την παιδαγωγική και το μαθησιακό περιβάλλον. Εκτός από τη συμπερίληψη και την ιεράρχηση του περιεχομένου σχετικά με την κλιματική αλλαγή, τη φτώχεια και τη βιώσιμη κατανάλωση στο σχολικό πρόγραμμα, δημιουργεί επίσης διαδραστικές, μαθησιοκεντρικές κατευθύνσεις διδασκαλίας και μάθησης. Στην ουσία, απαιτείται μετάβαση από τη διδασκαλία στη μάθηση. Αυτό παίρνει τη μορφή μιας μετασχηματιστικής παιδαγωγικής προσανατολισμένης στη δράση, που χαρακτηρίζεται από στοιχεία όπως η αυτοκατευθυνόμενη μάθηση, η συμμετοχή και η συνεργασία, ο προσανατολισμός των προβλημάτων και η διεπιστημονικότητα, καθώς και η σύνδεση της τυπικής και άτυπης μάθησης. Τέτοιες παιδαγωγικές προσεγγίσεις είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη ικανοτήτων ζωτικής σημασίας και για την προώθηση των αειφόρων στρατηγικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την προαγωγή της υγείας.


Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Αειφόρος ανάπτυξη
Προαγωγή υγείας

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ - Τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Περιβαλλοντική Επικοινωνία και Προαγωγή Υγείας

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.