Αξιοποίηση αναλυτικών ιστού για τη στρατηγική διαχείριση της επί πληρωμής διαφήμισης. Εφαρμογή σε επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αξιοποίηση αναλυτικών ιστού για τη στρατηγική διαχείριση της επί πληρωμής διαφήμισης. Εφαρμογή σε επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους

Ντρίζα, Ενμπρίντα

Triantafyllou, Ioannis
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Dendrinos, Markos
Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Giannakopoulos, Georgios A.

Πτυχιακή εργασία

2022-07-07

2022-07-13T10:11:17Z


Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την κατανόηση της επί πληρωμή διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης και πως αυτό έχει επίδραση στους επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους. Μέσα από την μελέτη της σχετικής επιστημονικής βιβλιογραφίας θα αναλυθούν εκτενώς τα οφέλη της επί πληρωμής διαφήμισης τόσο για τους οργανισμούς πληροφόρησης όσο για διεθνείς εκδοτικούς οίκους. Γενικότερος στόχος είναι η ανάδειξη της σημαντικότητας της ψηφιακής μάρκετινγκ στρατηγικής μέσω της αξιοποίησης δεδομένων ιστού για επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους διεθνούς εμβέλειας. Η μεθοδολογία της παρούσας εργασίας βασίζεται σε 3 διαφορετικά στάδια. Αρχικά, χρησιμοποιήσαμε διαδικτυακές πλατφόρμες ανάκτησης και συλλογής δεδομένων σχετικά με την απόδοση των εξεταζόμενων ιστοσελίδων και της συμπεριφοράς των χρηστών σε αυτές. Στη συνέχεια και μετά την ανάκτηση των ερευνητικών δεδομένων κατασκευάστηκαν υπολογιστικά φύλλα προκειμένου να προ-επεξεργαστούν τα δεδομένα που συλλέξαμε με επόμενο βήμα την ανάλυση τους. Η συλλογή και καταγραφή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε σε καθημερινή βάση, για 140 ημέρες πάνω σε 23 διαφορετικές μετρικές. Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε στατιστική ανάλυση των συλλεγόμενων δεδομένων σε δύο στάδια. Αρχικά μέσω της παράθεσης περιγραφικών στατιστικών στοιχείων, και έπειτα μέσω της ανάλυσης συσχετίσεων ανάμεσα σε συγκεκριμένες μετρικές ιστού που είχαν ήδη συλλεχθεί. Τέλος, η μελέτη κλείνει με προτάσεις τόσο προς την πρακτική όσο και την σχετική ερευνητική κοινότητα οι οποίες απορρέουν από τα αποτελέσματα των αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν.


Αναλυτικά στοιχεία ιστού
Συλλογή δεδομένων
Εκδοτικοί οίκοι
Επί πληρωμή διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης
Ψηφιακή μάρκετινγκ στρατηγική
Οργανισμοί πληροφόρησης
Διαδικτυακές πλατφόρμες ανάκτησης
Δεδομένα ιστού

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.