Λειτουργικότητα, προοπτική και προκλήσεις των αυτόνομων μη επανδρωμένων πλοίων στη ναυτιλιακή βιομηχανία

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Λειτουργικότητα, προοπτική και προκλήσεις των αυτόνομων μη επανδρωμένων πλοίων στη ναυτιλιακή βιομηχανία

Τζάθας Ιωάννης

Προηγμένες Τεχνολογίες στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανολογία
Σχολή Μηχανικών
Δημητρέλλου, Σωτηρία
Λιβανός, Γεώργιος
Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-02

2021-03-01T11:28:17Z


Η συνεχής τεχνολογική ανάπτυξη και η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών πληρο-φορικής και επικοινωνίας στη ναυτιλιακή βιομηχανία έχει ως επακόλουθο τη λειτουργία σύγχρονων επανδρωμένων πλοίων που περιλαμβάνουν πολύπλοκα αυτοματοποιημένα συ-στήματα. Οι αυξημένες δυνατότητες συλλογής δεδομένων, επεξεργασίας και διασύνδεσης, επιτρέπουν στα αυτοματοποιημένα συστήματα να ελέγχονται από απόσταση με αλγόριθ-μους, ώστε σταδιακά να μειώσουν περαιτέρω την επάνδρωση και ακόμη και να οδηγήσουν σε μη επανδρωμένα πλοία. Η βλέψη αυτή έχει τη δυνατότητα να αυξήσει την ασφάλεια, να βελτιώσει τις περιβαλλοντικές επιδόσεις και να καταστήσει δυνατή την οικονομικότερη πλο-ήγηση των πλοίων. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία θα προσπαθήσει να παρουσιάσει διεξοδικά τον τρόπο λειτουργίας των μη επανδρωμένων πλοίων αλλά και να αναλύσει την αλληλεπίδρασή τους με το περιβάλλον που δραστηριοποιούνται. Στο 1ο Κεφάλαιο αποσαφηνίζεται ο όρος «αυτόνομο - μη επανδρωμένο πλοίο», αναλύεται η διαφοροποίησή του από τα σύγχρονα επανδρωμένα πλοία και παρουσιάζονται τα κυριότερα πρώιμα εγχειρήματα. Στο 2ο Κεφά-λαιο περιγράφεται λεπτομερώς η λειτουργία του αυτόνομου πλοίου μέσω της ανάλυσης της αυτονομίας στη ναυσιπλοΐα, του κέντρου ελέγχου ξηράς και των συστημάτων ελέγχου. Στο 3ο Κεφάλαιο γίνεται μια γενική αναφορά στον αντίκτυπο στη ναυτιλία και στο 4ο Κεφάλαιο σε κοινωνικά - ηθικά ζητήματα που διέπουν την εφαρμογή των αυτόνομων πλοίων. Τα οικο-νομικά κίνητρα και η επίδραση στην ενεργειακή κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων των αυτόνομων πλοίων αναλύονται στο 5ο και 6ο Κεφάλαιο αντίστοιχα. Στο 7ο Κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις κανονιστικές και νομικές διατάξεις σχετικά με την εφαρμογή των αυτόνομων πλοίων και στο 8ο Κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας.


Αυτόνομα μη επανδρωμένα πλοία
Ναυτιλιακή βιομηχανία
Λειτουργικότητα αυτόνομων μη επανδρωμένων πλοίων

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Προηγμένες Τεχνολογίες στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανολογία

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)