Η επίδραση της εκπαίδευσης στην απόδοση των εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην μετά Covid-19 εποχή

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η επίδραση της εκπαίδευσης στην απόδοση των εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην μετά Covid-19 εποχή

Παπαγεωργάκης, Ευθύμιος

Stavrinoudis, Theodoros
Papatheodorou, Andreas
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Κακαρούγκας, Χρήστος
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2022-07-20

2022-09-06T09:40:40Z


Για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, οι εργαζόμενοι αποτελούν τον πολυτιμότερο πόρο και για αυτό το λόγο η εκπαίδευση τους είναι ένα βασικό στοιχείο της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει τους τρόπους με τους οποίους συντελείται τόσο η μάθηση όσο και η εκπαίδευση εντός των ξενοδοχειακών μονάδων και να αναδειχθεί η σημασία τους αναφορικά με τη βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων. Για να επιτευχθούν οι στόχοι της έρευνάς μας, ως μεθοδολογικά εργαλεία συγκέντρωσης δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν ανώνυμα ερωτηματολόγια τα οποία συντάχθηκαν από τον ερευνητή-υπεύθυνο της έρευνας σε συνεργασία με τον επιβλέποντα καθηγητή και διανεμήθηκαν σε στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Ως βασική μέθοδος ανάλυσης, των δεδομένων που συλλέχθηκαν, επιλέχθηκε η διερευνητική παραγοντική ανάλυση των κυριών συνιστωσών (Principal Component Analysis), η οποία μας υπέδειξε 13 παράγοντες που σχετίζονται με τις μορφές που λαμβάνει η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού στα ξενοδοχεία. Τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται πως απαντούν στα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν καθώς είδαμε ότι η άτυπη ή οργανωσιακή μάθηση στα ξενοδοχεία λαμβάνει τη μορφή μιας κυκλικής διαδικασίας όπου μέσα από τις παρατηρήσεις των εργαζομένων επιλύονται τα προβλήματα που ανακύπτουν. Από την άλλη πλευρά, η έρευνα ανέδειξε τη σημασία της μη – τυπικής εκπαίδευσης η οποία προσφέρεται από τα ξενοδοχεία μέσω συγκεκριμένων τεχνικών. Η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού βοηθά τους εργαζομένους να αποκτήσουν ικανότητες – κλειδιά οι οποίες αυξάνουν την αποδοτικότητά τους. Τέλος, τα ανωτέρω ευρήματα προσεγγίζονται και μέσα από τη διάσταση της πανδημικής κρίσης τονίζοντας την αναγκαιότητα της αναβάθμισης των δεξιοτήτων του προσωπικού των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.


Πανδημία
Εκπαίδευση προσωπικού
Τεχνικές εκπαίδευσης
Covid-19
Οργανωσιακή μάθηση
Δεξιότητες
Απόδοση
Τυπική εκπαίδευση
Άτυπη εκπαίδευση
Μη τυπική εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.