Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Institutional Repository Polynoe
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share





Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Τσόλκα, Νίκη

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Καλλιβωκάς, Δημήτριος
Κάβουρα, Ανδρονίκη
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Μοντέλο Lasswell
Ψηφιακά εταιρικά μηνύματα
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Ψηφιακός μετασχηματισμός
Digital marketing
Καταναλωτική συμπεριφορά
UTAUT model


Greek

2022-12-16


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)