Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο





Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Τσόλκα, Νίκη

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Rizomyliotis, Ioannis
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Καλλιβωκάς, Δημήτριος
Κάβουρα, Ανδρονίκη
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

Μοντέλο Lasswell
Ψηφιακά εταιρικά μηνύματα
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Ψηφιακός μετασχηματισμός
Digital marketing
Καταναλωτική συμπεριφορά
UTAUT model


Ελληνική γλώσσα

2022-12-16


Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.