Καλές πρακτικές μάρκετινγκ ξενοδοχειακών μονάδων. Η περίπτωση του ξενοδοχείου President.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Καλές πρακτικές μάρκετινγκ ξενοδοχειακών μονάδων. Η περίπτωση του ξενοδοχείου President.

Κωνσταντινάκου, Ελένη

Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Κικίλια, Αικατερίνη
Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό
Παπαγεωργίου, Αθηνά

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-03

2021-04-04T08:30:22Z


Στην εν λόγω εργασία θα ασχοληθούμε αρχικά με την έννοια του τουρισμού , τις μορφές του και τις επιπτώσεις στην κοινωνία , την οικονομία και το περιβάλλον. Επιπροσθέτως θα γίνει αναφορά στο μίγμα του τουριστικού προϊόντος. Στην συνέχεια ακολουθεί ανάλυση της δομής και των κατηγοριοποιήσεων των ξενοδοχειακών μονάδων και αναφορά στις τακτικές – στρατηγικές μάρκετινγκ των ξενοδοχείων , καθώς επίσης και στο μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Ξεχωριστό κεφάλαιο θα είναι η διοίκηση ολικής ποιότητας όπου θα αναλυθούν κάποιοι τρόποι , με τους οποίους η εκάστοτε ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να επιτύχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της ποιότητας. Επίσης στα πλαίσια του μάρκετινγκ αναλύεται η τουριστική διαφήμιση και γίνεται μια εξερεύνηση του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα. Τέλος παρουσιάζεται μια μελέτη περίπτωσης αναφορικά με γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας που έχει σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρονται και με τον τρόπο που αυτές δημιουργούν αξία για τον επισκέπτη.  


Sales
Μάρκετινγκ
Ξενοδοχείο
Πωλήσεις
Digital marketing
Κρατήσεις

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Αιγαίου

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.