Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας του καταστήματος "Avegando" και Σχεδιασμός Βιολογικών Προϊόντων.

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Δημιουργία Εταιρικής Ταυτότητας του καταστήματος "Avegando" και Σχεδιασμός Βιολογικών Προϊόντων.

Δανδαρή, Κωνσταντίνα

Δεβετζή, Ιωάννα
Μάνου, Πρόδρομος
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας
Δελφίνο, Ιωάννα

Πτυχιακή εργασία

2023-10-12

2023-10-23T07:06:34Z


Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας, ενός vegan κατα στήματος, με το όνομα Avegando, και κατ’ επέκταση ο σχεδιασμός των βιολογικών του προϊόντων. Λεπτομερώς παρουσιάζω την εξέλιξη της σχεδιαστικής μου πορείας, προβάλλοντας φυσικά το ερευνητικό υπόβαθρο και συμπληρώνοντας με την πράξη-εφαρμογή. Εν συντομία, γίνεται μια εισαγωγή, στην οποία αφήνω τον αναγνώστη να έρθει σε επαφή με το θέμα της πτυχιακής εργασίας, αναφέροντας δηλαδή λίγα λόγια για τη φιλοσοφία του βιγκανι σμού σε σχέση με το μάρκετινγκ, ενώ παράλληλα εξετάζοντας το target group. Το δεύτερο κε φάλαιο αποτελεί το σημείο αναφοράς του σχεδιασμού μου, καθώς αφιερώνεται εξολοκλήρου στα στάδια υλοποίησης του λογοτύπου μου, ξεκινώντας από προσχέδια, δοκιμές, λανθασμένες εκτιμήσεις, φτάνοντας τελικά στην ορθή επιλογή. Ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο, όπου γίνεται λόγος για την έννοια της εταιρικής ταυτότητας και τα στοιχεία που τη συγκροτούν. Το περιεχόμε νο αυτού του κεφαλαίου δίνει το έναυσμα για περαιτέρω ανάλυση, οπότε στο τέταρτο κεφάλαιο πια, βλέπουμε εμπράκτως την εφαρμογή της εταιρικής ταυτότητας. Συγκεκριμένα προηγείται μια μελέτη του όρου συσκευασία, και έπονται δύο ακόμα υποενότητες, η μια αφορά την δημιουργία έξυπνης συσκευασίας φυτικού γάλακτος, και η άλλη τον σχεδιασμό ετικετών βιολογικών προϊό ντων. Συνεχίζω με το πέμπτο κεφάλαιο, που περιλαμβάνει όλο το έντυπο υλικό και τις απαραί τητες προωθητικές ενέργειες. Κλείνω τον βασικό κορμό της πτυχιακής εργασίας, με το τελευταίο κεφάλαιο, το οποίο ολοκληρώνεται με τα social media και την ιστοσελίδα. Τέλος καταλήγω σε συμπεράσματα και επισημαίνω τις πηγές μου. Η εκπόνηση των παραπάνω, προϋποθέτει και την ανάλογη μεθοδολογία. Αφιερώθηκε πρωτίστως αρκετός χρόνος σε μελέτη βιβλιογραφικών πηγών, διαρκή αναζήτηση στο διαδίκτυο φωτογραφι κού-οπτικού υλικού και έρευνα έγκυρων άρθρων. Όσον αφορά τις τεχνικές που ακολούθησα για το πρακτικό μέρος της πτυχιακής εργασίας, χρησιμοποίησα τα προγράμματα: Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign και Figma.


Βίγκαν
Προωθητικές ενέργειες
Αβοκάντο
Λογότυπο
Έξυπνη συσκευασία
Προϊόν
Ετικέτα
Αφίσα
Τυπογραφία
Έντυπο υλικό
Μάρκετινγκ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Εταιρική ταυτότητα
Μοτίβο
Κατάλογος
Τρίπτυχο φυλλάδιο
Εταιρία
Ιστοσελίδα
Κατάστημα
Ίνσταγκραμ
Καταχώρηση
Βιβλίο συνταγών

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)