Ο ρόλος της διασφάλισης της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο ρόλος της διασφάλισης της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση

Χρονά, Γεωργία

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Πιερράκος, Γεώργιος
Spyridakos, Athanasios
Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων
Yannas, Prodromos
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-04-06

2021-04-13T10:18:30Z


Η διαχείριση της ολικής ποιότητας (ΔΟΠ) είναι μια από τις πιο σημαντικές τεχνικές διαχείρισης που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της ποιότητας και της παραγωγικότητας σε οργανισμούς /ιδρύματα. Η έννοια της ΔΟΠ αυξάνεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Η διαχείριση ολικής ποιότητας είναι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση διαχείρισης που ενώνει όλα τα τμήματα και τους υπαλλήλους από πάνω προς τα κάτω και λειτουργεί σε έναν οργανισμό / ίδρυμα. Παρέχει μια δομή για την εφαρμογή αποτελεσματικών πρωτοβουλιών ποιότητας και παραγωγικότητας που μπορούν να ενισχύσουν την κερδοφορία και την ανταγωνιστικότητα των οργανισμών. Αυτή η εργασία ασχολείται με τη διαχείριση ολικής ποιότητας στην εκπαίδευση, τις αρχές, τα οφέλη, τα εργαλεία και τις τεχνικές που υπάρχουν. Η διαχείριση της συνολικής ποιότητας συνίσταται σε προσπάθειες σε ολόκληρο τον οργανισμό για «εγκατάσταση και δημιουργία μόνιμου κλίματος, όπου οι εργαζόμενοι βελτιώνουν συνεχώς την ικανότητά τους να παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες κατ’ απαίτηση που οι πελάτες θα βρουν ιδιαίτερης αξίας». Η διαχείριση υπογραμμίζει ότι τα τμήματα εκτός από την παραγωγή (για παράδειγμα πωλήσεις και μάρκετινγκ, λογιστική και χρηματοδότηση, μηχανική και σχεδιασμός) υποχρεούνται να βελτιώσουν τις δραστηριότητές τους. Το "management" υπογραμμίζει ότι τα στελέχη είναι υποχρεωμένα να διαχειρίζονται ενεργά την ποιότητα μέσω χρηματοδότησης, κατάρτισης, στελέχωσης και καθορισμού στόχων. Αν και δεν υπάρχει ευρέως συμφωνημένη προσέγγιση, οι προσπάθειες του TQM βασίζονται συνήθως στα προηγουμένως αναπτυγμένα εργαλεία και τεχνικές ποιοτικού ελέγχου. Αυτή η εργασία προσπαθεί να αναλύσει την ολική διαχείριση ποιότητας, την αριστεία καθώς και τα διεθνή πρότυπα ποιότητας μαζί με τους σχετικούς φορείς σαν ευρύτερη έννοια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.


ΜΟ.ΔΙ.Π
Διοίκηση ολικής ποιότητας
ISO 9001
Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης
ENQA
Total quality management
Τριτοβάθμια εκπαίδευση

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.