Μελέτη και αξιολόγηση ηλεκτρονικών καταστημάτων βιολογικών προϊόντων με βάση την εμπειρία των χρηστών και την προσβασιμότητά τους

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μελέτη και αξιολόγηση ηλεκτρονικών καταστημάτων βιολογικών προϊόντων με βάση την εμπειρία των χρηστών και την προσβασιμότητά τους

Σταμέλου, Ευγενία

Psaromiligkos, Ioannis (Yannis)
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Kytagias, Christos
Σαλμόν, Ιωάννης
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2023-08

2024-01-29T17:30:23Z


Η παρούσα εργασία έχει σκοπό τη μελέτη και αξιολόγηση ιστότοπων πώλησης βιολογικών προϊόντων, τόσο από ειδικούς της πληροφορικής (SEO) με εξειδικευμένα εργαλεία ελέγχου, όσο και από στοχευμένες ομάδες καταναλωτών βιολογικών προϊόντων. Το κριτήριο επιλογής των ηλεκτρονικών καταστημάτων έγινε από το καταναλωτικό κοινό, με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ζητήθηκε από καταναλωτές βιολογικών προϊόντων να αναφέρουν τις πέντε τοποθεσίες, τις οποίες έχουν επισκεφθεί και αναζητήσει βιολογικά προϊόντα το τελευταίο διάστημα και επιλέχθηκαν αυτές με τις περισσότερες επισκέψεις. Όσον αφορά την αξιολόγηση από ειδικούς ως προς τη λειτουργικότητα και την προσβασιμότητα των ιστότοπων, χρησιμοποιήθηκαν τρία εργαλεία ελέγχου, το WAVE, το Accessibility Checker και το Site Improve. Όσον αφορά την αξιολόγηση από τους καταναλωτές, το δείγμα αποτελούν καταναλωτές βιολογικών προϊόντων και το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή δεδομένων είναι το User Engagement Scale (UES). Στο πλαίσιο της μελέτης, αναδεικνύονται τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι τοποθεσίες καθώς και οι παράγοντες, που σχετίζονται με το περιεχόμενο και την εμφάνιση της ιστοσελίδας, οι οποίοι επιδρούν στο να επιλέξει ένας καταναλωτής ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για τις αγορές του.


User Engagement Scale
Accessibility
Προσβασιμότητα
Αξιολόγηση e-shop
Βιολογικά προϊόντα

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)