Η σύγχρονη μορφή του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης. Δομές και προβλήματα. Μελέτη περίπτωσης: Περιφερειακή Υπηρεσία Συντονισμού και Υποστήριξης Στερεάς Ελλάδας

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η σύγχρονη μορφή του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης. Δομές και προβλήματα. Μελέτη περίπτωσης: Περιφερειακή Υπηρεσία Συντονισμού και Υποστήριξης Στερεάς Ελλάδας

Τραχανά, Αγγελική

Παπαηλίας, Θεόδωρος
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Δημόσια Οικονομική και Πολιτική
Αλεξόπουλος, Ανδρέας
Δεδούλη, Αικατερίνη

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2021-03-18

2021-04-27T07:49:54Z


Σε κάθε κράτος δικαίου αποτελεί υποχρέωση όλων των πολιτών η συνεισφορά στην κοινωνική ασφάλιση με τη λογική ότι με αυτό τον τρόπο προάγεται το δημόσιο και ατομικό συμφέρον, καθώς ενεργοποιείται και προστατεύεται το σύνολο των κοινωνικών δικαιωμάτων. Η ενοποίηση των ασφαλιστικών ταμείων και η δημιουργία του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση για την επίλυση των διαχειριστικών προβλημάτων που εμφανιζόταν στον κλάδο της κοινωνικής ασφάλισης. Σκοπός της μεταρρύθμισης ήταν η διοικητική αποτελεσματικότητα, απλοποιώντας τις διαδικασίες και μειώνοντας τη γραφειοκρατία. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια έρευνα για την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης και τον τρόπο που οι εργαζόμενοι στον φορέα αυτό αντιλαμβάνονται, εφαρμόζουν και υιοθετούν διάφορες οργανωτικές και δομικές μεταβολές του φορέα. Η έρευνα για τη συλλογή των δεδομένων σχετικά με την υφιστάμενη κατάσταση του φορέα πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων, στους εργαζόμενους του φορέα σε υποκαταστήματα της Περιφερειακής Ενότητας στη Στερεά Ελλάδα, βάση των οποίων διερευνήθηκε ο βαθμός επικοινωνίας και ενημέρωσης της Διοίκησης του Φορέα με την Περιφερειακή Υπηρεσία Συντονισμού και τα Υποκαταστήματα του Ε.Φ.Κ.Α., καθώς και η στάση και οι αντιλήψεις των εργαζομένων του φορέα αναφορικά με τις δομικές και οργανωτικές μεταβολές του Ε.Φ.Κ.Α. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν ότι η Διοίκηση του φορέα πρέπει να επιδιώκει σε τακτά χρονικά διαστήματα την επικοινωνία με τους εργαζομένους των Υποκαταστημάτων, για την έγκυρη και έγκαιρη διερεύνηση των αναγκών, των φόβων και των αποριών τους, εξαλείφοντας σε μεγάλο βαθμό τις στερεοτυπικές αντιλήψεις των εργαζομένων για την έννοια της αλλαγής σε οργανωτικό και διοικητικό επίπεδο.


Διοίκηση
Administration
Στερεά Ελλάδα
RUCC
ΕΦΚΑ
Κοινωνική ασφάλιση
Ενημέρωση
Social security
Επικοινωνία
Οικονομικές κρίσεις
Περιφερειακές Υπηρεσίες Συντονισμού και Υποστήριξης
Οργανωτική δομή
ΠΥΣΥ
Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης
Organizational change
EFKA
Οργανωσιακή αλλαγή
Communication

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Δημόσια Οικονομική και Πολιτική

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)