Ο αντίκτυπος των βιώσιμων πρακτικών μάρκετινγκ στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία. Μελέτη περίπτωσης L'Oréal Hellas

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο αντίκτυπος των βιώσιμων πρακτικών μάρκετινγκ στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία. Μελέτη περίπτωσης L'Oréal Hellas

Σουρίλα, Ελεωνόρα

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Giovanis, Apostolos
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Σαμαντά, Ειρήνη
Yannas, Prodromos
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2024-04-24

2024-05-15T08:11:11Z


Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνώνται οι πρακτικές του βιώσιμου μάρκετινγκ και τον αντίκτυπο αυτού στην αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία της εταιρείας και συγκεκριμένα γίνεται η μελέτη περίπτωσης της πολυεθνικής εταιρείας L’Oréal Hellas SA. Παράλληλα μέσω της στατιστικής ανάλυσης πραγματοποιείται ευρεία αποτύπωση των απόψεων ορισμένων καταναλωτών αναφορικά με τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται στην παρούσα χρονική συγκυρία, καθώς και η οικολογική συνείδηση τους. Στην πρώτη ενότητα τέθηκαν οι θεωρητικοί και ερευνητικοί στόχοι του υπό μελέτη θέματος και καθορίσθηκε ο κλάδος όπου θα πραγματοποιηθεί η έρευνα. Στη δεύτερη ενότητα αναπτύχθηκε η θεωρητική προσέγγιση των πρακτικών που χρησιμοποιούνται, θα δοθούν βασικοί ορισμοί του βιώσιμου μάρκετινγκ μαζί με τους βασικούς λόγους υιοθέτησης αυτού. Ακολούθως, αναπτύχθηκε η βιβλιογραφική ανασκόπηση του θεωρητικού υποβάθρου βάσει του οποίου, αφού αναλύθηκαν οι θεωρίες που σχετίζονται με τις έννοιες της βιωσιμότητας και της αειφορίας, εντοπίστηκαν οι παράγοντες και τα κριτήρια που τις επηρεάζουν και οι μεταξύ τους συσχετίσεις. Ταυτόχρονα, διερευνώνται οι έννοιες της βιώσιμης ανάπτυξης αλλά και της βιωσιμότητας σε μια επιχείρηση. Επίσης, διατυπώθηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα και οι ερευνητικές υποθέσεις όπως προκύπτουν από τους στόχους που τέθηκαν. Εν συνεχεία, μελετήθηκε η μεθοδολογία της έρευνας παραθέτοντας το σχεδιασμό που ακολουθεί η παρούσα έρευνα και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της μέσω της στατιστικής ανάλυσης. Η εργασία καταλήγει στην ερμηνεία των ευρημάτων με βάση τη θεωρητική προσέγγιση που αναπτύχθηκε. Σκοπός: Η αποτύπωση μέσω της στατιστικής ανάλυσης των απόψεων των καταναλωτών αναφορικά με τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται στην παρούσα χρονική συγκυρία και συνακόλουθα η μελέτη του βαθμού επίδρασης των πρακτικών που εφαρμόζονται, αλλά και της δέσμευσης των εργαζομένων απέναντι σε αυτές. Σχεδιασμός / μεθοδολογία / προσέγγιση : Για την εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας έχει επιλεγεί ο θετικισμός, ως ερευνητική διαδικασία που μελετά τα γεγονότα βάσει λογικών επιχειρημάτων και υποθέσεων, με στόχο τα αντικειμενικά αποτελέσματα ύστερα από διεξοδική έρευνα. Βαρύτητα δόθηκε σε ξένη και ελληνική βιβλιογραφία καθώς και σε ερευνητικά δεδομένα και όχι σε ανυπόστατες απόψεις τρίτων. Αρχικά μελετήθηκαν άρθρα και βιβλία και στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκαν αντικειμενικά εργαλεία, όπως το ερωτηματολόγιο για την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων σε σχέση με το εξεταζόμενο θέμα. Χρησιμοποιήθηκε η παραγωγική μέθοδος, μέσα από την οποία αναπτύχθηκαν υποθέσεις με βάση το θεωρητικό υπόβαθρο και στη συνέχεια ακολούθησε η διερεύνηση με τη χρήση ερευνητικών εργαλείων. Η ερευνητική στρατηγική που ακολουθήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης (case study). Ευρήματα: Με τη χρήση του λογισμικού πακέτου στατιστικής ανάλυσης IBM SPSS Statistics Version 29.0.1.0 (171) πραγματοποιήθηκε η εισαγωγή, η επεξεργασία και η ανάλυση των πρωτογενών δεδομένων. Τα ευρήματα μπορεί να αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία προκειμένου η χρήση τους να βελτιώσει υφιστάμενες καταστάσεις. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς επιβεβαιώνεται το σύνολο των υποθέσεων και διατυπώνονται τα συμπεράσματα και οι προβληματισμοί προς μελλοντική έρευνα.


Βιώσιμο μάρκετινγκ
Πράσινο μάρκετινγκ
Αειφορία
Δέσμευση
Βιώσιμη ανάπτυξη
Καταναλωτές
Βιωσιμότητα
Οικολογική συνείδηση
Αφοσίωση πελατών

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.