Αρχεία προφορικής ιστορίας: η περίπτωση του Αρχείου Αφηγήσεων Ζωής

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αρχεία προφορικής ιστορίας: η περίπτωση του Αρχείου Αφηγήσεων Ζωής

Γιαρένη, Μυρτώ

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Stoyannidis, Yannis
Antoniou, Angeliki
Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Αλεξανδρή, Ελένη

Πτυχιακή εργασία

2024-07-12

2024-07-22T09:00:52Z


Το Αρχείο Αφηγήσεων Ζωής (ΑΑΖ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, αποτελεί ένα παράδειγμα αρχείου το οποίο φιλοξενεί πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, επικεντρωμένο στην προφορική ιστορία. Μέσω της εξέτασής του, προσφέρει την ευκαιρία να παρουσιαστούν βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση τέτοιου είδους υλικού και να προταθούν αποτελεσματικοί τρόποι αντιμετώπισης των προκλήσεων που μπορεί να παρουσιαστούν. Σε αυτήν την εργασία επιδιώκεται η παρουσίαση και αξιολόγηση των αρχειακών πρακτικών που εφαρμόζονται στο ΑΑΖ και η πρόταση βελτιώσεων που συνάδουν με σύγχρονα αρχειακά πρότυπα και μεθόδους διαχείρισης αρχειακού υλικού. Σκοπός είναι, όχι μόνο μία ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης του Αρχείου, αλλά και η παροχή πρακτικών συστάσεων για την διαχείριση, τη διατήρηση, την προσβασιμότητα και κατά συνέπεια την ενίσχυση της εκπαιδευτικής του αξίας.


Case study
Μελέτη περίπτωσης
Oral history
Αρχεία
Προφορική ιστορία
Συνεντεύξεις
Αφηγήσεις ζωής
Archives
Life stories
Interviews

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης - Πτυχιακές εργασίες

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)