Η επίδραση των εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή: Η περίπτωση της μάρκας Stoiximan

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of West Attica   

Αποθετήριο :
Institutional Repository Polynoe   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η επίδραση των εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή: Η περίπτωση της μάρκας Stoiximan

Τσάμη, Αικατερίνη
Χλαμπέα, Στεφανία-Άννα

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Athanasopoulou, Pinelopi
Giovanis, Apostolos
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Καλλιβωκάς, Δημήτριος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2024-09-12

2024-12-10T13:26:52Z


Τα τελευταία χρόνια η μεταφορά της καταναλωτικής δραστηριότητας στο online περιβάλλον είναι αδιαμφισβήτητη. Η διαδικτυακή διαφήμιση και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποτελέσει σημαντικό παράγοντα στην αύξηση αυτή. Επιπλέον, μετά την εμφάνιση της πανδημίας του COVID-19, έγινε ακόμη εντονότερη και εδραιώθηκε, βοηθώντας το καταναλωτικό κοινό και μεταφέροντας όλες τις δραστηριότητες και υπηρεσίες στο online περιβάλλον. Τόσο μεγάλες, όσο και πιο μικρές επιχειρήσεις μπορούν να πλησιάσουν το κοινό στόχο και να προβάλουν τα προϊόντα τους. Από την άλλη πλευρά οι καταναλωτές ενημερώνονται συνεχώς και βλέπουν προτάσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντα και το προφίλ τους. Η τελική απόφαση του καταναλωτή μπορεί ωστόσο να επηρεαστεί από μια διαφήμιση στο διαδίκτυο; Στα πλαίσια της εργασίας μας εξετάσαμε αν τελικά ο καταναλωτής επηρεάζεται από τις online διαφημίσεις, καθώς και το κατά πόσο αυτές μπορούν να τον κάνουν να αλλάξει στάση και να τον επηρεάσουν στην τελική του απόφαση με γνώμονα το brand name και η αναγνωσιμότητα. Η έρευνα μας πραγματοποιήθηκε για την στοιχηματική εταιρία Stoiximan, έχοντας ως στόχο να εξετάσουμε το κατά πόσο οι διαφημίσεις της εταιρείας μπορούν να επηρεάσουν τους χρήστες και τους υποψήφιους χρήστες στην πλατφόρμα, αναφορικά με την χρήση ή δοκιμή της. Η Stoiximan είναι η πιο γνωστή στοιχηματική online πλατφόρμα gambling ανάμεσα στις 16 νόμιμες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Τέλος, θα μελετήσουμε τα συμπεράσματα της έρευνας και θα προτείνουμε μελλοντικές προτάσεις έρευνας βάσει των αποτελεσμάτων.


Συμπεριφορά καταναλωτή
Social media
Διαφήμιση
e-WOM
Media
Purchase intention
Marketing
Μάρκετινγκ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Διαδικτυακή διαφήμιση
Digital marketing
Advertising
Μείγμα μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.