Στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης στην αγορά leasing αυτοκινήτου αξιοποιώντας εξωτερικούς εμπλεκομένους (stakeholders)

This item is provided by the institution :
University of West Attica   

Repository :
Institutional Repository Polynoe   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης στην αγορά leasing αυτοκινήτου αξιοποιώντας εξωτερικούς εμπλεκομένους (stakeholders)

Ασημακόπουλος, Χαράλαμπος

Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Κομισόπουλος, Φαίδων
Σαχινίδης, Αλέξανδρος
Kargas, Antonios
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία

2024-09-27

2024-12-18T09:26:53Z


Η παρούσα εργασία εξετάζει τη στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης στην αγορά leasing αυτοκινήτων μέσω της συνεργασίας με εξωτερικούς εμπλεκόμενους και συγκεκριμένα τα λογιστικά γραφεία. Κύριοι στόχοι είναι η κατανόηση του ρόλου των λογιστών στις αποφάσεις πελατών, η αξιολόγηση της βιωσιμότητας μεταξύ μιας πιθανής συνεργασίας μεταξύ εταιριών μισθώσεων αυτοκινήτων και λογιστικών γραφείων καθώς και η ανάπτυξη στρατηγικών για την επέκταση των δικτύων συνεργατών. Η θεωρία εστιάζει στη στρατηγική των επιχειρήσεων και τη μακροχρόνια μίσθωση οχημάτων. Αναλύεται το στρατηγικό πλαίσιο με έμφαση στην καινοτομία και τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Γίνεται αναφορά στον κλάδο των αυτοκινήτων και των εταιριών leasing σε Ελλάδα και Ευρώπη ενώ παράλληλα εξετάζεται η απόφαση επιλογής της μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτου έναντι της αγοράς αναλύοντας ταυτόχρονα και το μακροοικονομικό περιβάλλον. Για την εξέταση των ερωτημάτων πραγματοποιείται έρευνα με βάση την ποιοτική μεθοδολογία, βασιζόμενη στο μοντέλο του "Research Onion". Περιλαμβάνει μελέτη περίπτωσης, ημιδομημένες συνεντεύξεις με λογιστές, και θεματική ανάλυση των δεδομένων. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι λογιστές διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο γενικά στις επιχειρηματικές αποφάσεις των πελατών και ειδικότερα για το leasing αυτοκινήτων. Η συνεργασία με λογιστικά γραφεία μπορεί να αυξήσει την αποδοχή των υπηρεσιών leasing, διευρύνοντας την πελατειακή βάση και αυξάνοντας τα οικονομικά μεγέθη. Παράλληλα αναπτύσσεται πολύτιμο δίκτυο συνεργατών οι οποίοι αποκτούν οικονομικά οφέλη μέσω της επιβράβευσης από τη σύσταση πελατών. Η εργασία καταλήγει ότι η στρατηγική ανάπτυξη δικτύων συνεργασίας με λογιστικά γραφεία προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα. Η εταιρία leasing που θα προβεί στις ενέργειες που προτείνονται στην παρούσα εργασία θα αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και θα ενισχύσει τη θέση της στην αγορά μέσω της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης και της αποδοχής των υπηρεσιών τους. Τέλος, η κατανόηση των αναγκών και προτιμήσεων των πελατών είναι κρίσιμη για την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών και αποτελεί εγγύηση για το μέλλον και την εξέλιξη των μακροχρόνιων μισθώσεων. Η ισχυρότερη πρόταση της εργασίας είναι η ανάπτυξη από την πλευρά μιας εταιρίας leasing ενός δικτύου εξωτερικών εμπλεκομένων και συγκεκριμένα των λογιστών. Παρέχεται αναλυτική πρόταση έξι βημάτων με χρονοδιάγραμμα. Απαραίτητη για την επιτυχία του έργου είναι η δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων για λογιστές σχετικά με τις υπηρεσίες leasing, η ανάπτυξη κοινών marketing strategies, και η βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ των εταιριών leasing και των λογιστικών γραφείων. Αυτές οι προτάσεις αποσκοπούν στην ενίσχυση της συνεργασίας και στην αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών.


Leasing αυτοκινήτων
Εξωτερικό περιβάλλον
Κλάδος αυτοκινήτου
Λογιστικά γραφεία
Stakeholder analysis
Εξωτερικοί εμπλεκόμενοι
Εσωτερικό περιβάλλον
Στρατηγική
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Καινοτομία
Στρατηγικές ανάπτυξης
Δίκτυα συνεργασίας

Greek

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)