Εταιρική ταυτότητα σε καταστήματα καφέ: Η τέχνη της αναγνώρισης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εταιρική ταυτότητα σε καταστήματα καφέ: Η τέχνη της αναγνώρισης

Κούσης, Δημήτριος

Παπαδομανωλάκη, Μαρία
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού
Μετζητάκος, Ρωσσέτος
Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας
Κανάκης, Κωνσταντίνος

Πτυχιακή εργασία

2024-09-26

Ο σχεδιασμός της εμπορικής ταυτότητας για ένα κατάστημα καφέ είναι ουσιαστική για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσει μια αναγνωρίσιμη και αξιόπιστη παρουσία στην αγορά. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός συνεκτικού συνόλου στοιχείων που αντιπροσωπεύουν την αισθητική, τις αξίες και το χαρακτήρα του καταστήματος. Στοιχεία όπως το λογότυπο, το χρωματικό σχήμα, η γραφική διαμόρφωση, καθώς και οι σχεδιαστικές γραμμές είναι κρίσιμα για τη δημιουργία μιας ενιαίας εικόνας. Μέσω της συνεπούς εφαρμογής αυτών των στοιχείων σε διάφορα μέσα επικοινωνίας, όπως σήμανση καταστήματος, συσκευασία προϊόντων, διαφημιστικά υλικά και διαδικτυακή παρουσία, η εταιρική ταυτότητα διαμορφώνει μια συνεπή εικόνα και δημιουργεί ένα ισχυρό σήμα αναγνώρισης. Με αυτή τη διαδικασία, το κατάστημα καφέ μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών του, να εδραιώσει την αντα-γωνιστική του θέση και να δημιουργήσει μια μοναδική ταυτότητα που θα ξεχωρίζει στην αγορά του καφέ.


Λογότυπο
Εταιρική ταυτότητα
Αισθητική
Αναγνώριση
Ανταγωνισμός

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας - Πτυχιακές εργασίες

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.